Rocky har orsakat en olycka

ImagineChange

Trådstartare
Igår åkte jag in till ”stan” för att miljöträna valpen. Vi går på en väg och så kommer det en kille på cykel och svänger ut på vägen vi går på. Och så ramlar han med dunder och brak! Han reser sig och utbrister: ”Jag blev så betuttad i hunden att jag ramlade. Guuud så söt!” :rofl::rofl::rofl:

Igår åkte jag in till ”stan” för att miljöträna valpen. Vi går på en väg och så kommer det en kille på cykel och svänger ut på vägen vi går på. Och så ramlar han med dunder och brak! Han reser sig och utbrister: ”Jag blev så betuttad i hunden att jag ramlade. Guuud så söt!” :rofl::rofl::rofl:
:rofl::rofl::rofl::rofl:
Tack för att du delade med dig av denna underbart roliga historia. :laugh::up:

SE4kG

Ber om ursäkt, jag försökte lägga in bild förut men misslyckades, fast jag vet hur man ska göra. Får se om det funkar nu då...

Hundtricket :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 027
Senast: Liran
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 502
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka