Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte hur jag ska kunna förklara för dig att jag är god, vilket får mig att fundera på om det är för att du är ulv, eller om det är för att du är lika förvirrad god som mig.Jag tror det är Snurrfian faktiskt.
Jag tror hon (eller hennes kompisar) kom på att käka Habina och få det till precis det scenariot som hon själv beskrev direkt efter NattDL.
Jag säger antingen du, cirkus eller sookie... Jag har som sagt gäster så jag har haft svårt att hänga med nu på slutet, jag var beredd att ändra till sookie, men jag känner mig lika ovetande som Q, ni kan lura mig vem som helst av er...![]()
Inte för att förstöra någonting av leken på något vis, men i sammanhanget snurrfian = käkar onda utanför lyan behöver man också komma ihåg att varje gång fio är ond käkar hon mig.![]()
Nja när jag slängde in det så var det två minuter kvar, men som sagt jag har prioriterat mina gäster före leken. Frågan är vem som blir käkad, med lite tur så käkar inte ulven den som har två röster, det skulle göra att det skulle vara tre kvar, varav en har en extra röst och därmed skulle den goda sidan fortfarande kunna vinna.Fast det var ju redan försent när du kunde tänka dig att ändra. Det kan ju vara ännu en fint för att godförklara dig
Nja när jag slängde in det så var det två minuter kvar, men som sagt jag har prioriterat mina gäster före leken. Frågan är vem som blir käkad, med lite tur så käkar inte ulven den som har två röster, det skulle göra att det skulle vara tre kvar, varav en har en extra röst och därmed skulle den goda sidan fortfarande kunna vinna.
jajamän!!!Vi vill se film när Cirkus gräver! [Q - du inser vad du ska göra?]
UPPDATERING!
Cirkus får pröjsa för sin svada
I Qs dyngstack ska hon nu bada
Hela Buke unisont kräver:
Vi vill se film när Cirkus gräver! [Q - du inser vad du ska göra?]
Barlivets glamour är glömd
Cirkus under gödsel gömd
!
DL imorgon kl 21.00 och efter det kör vi på med fler DL till baren stänger för gott!
För info!
DagDL är kl 21.00
Sedan kommer NattDL vara 15minuter efter uppdateringen.
Nästa DagDL är kl 22.00
Haha, du har helt rätt, jag räknade fel på antalet kvarvarande deltagareKan det ens bli en dag dl kl 22? Vi är ju bara tre kvar?
Efter en mycket trevlig kväll med rejäl brakmiddag och lite Z så har @cirkus nu nogsamt blivit nergrävd på dyngstan
Hon fick först gräva en rejäl grop för att sedan ta ett svanhopp ner och jag hade stort nöje i att skotta över henne sedanJag erbjöd mig att behålla katten istället men cirkus ville tydligen hellre bli gödsel än ge upp dyrgripen
Självfallet så har jag förevigad detta mycket speciella tillfälle så här kommer fotobevis
![]()
![]()
efter att ha brunnit ner till bara stövlarna
![]()
så förbarmade jag mig och grävde upp henne så nu är cirkus &co på väg till Norge
Så nu vet ni vad som väntar er i sommar på min stora gardenparty- ulvleksträff som ska bli av att om man röstar på Q så är det bara att gräva ner sig .......![]()