@Sookie - den här rösten är inte godkänd. Du måste motivera varför du tror någon är ulv, inte enbart skriva att du tror det.sookie röstar på Snurrfian måste få iväg röst innan Det är fio och surrfian som jag tror är en av dom sista ulvarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sookie - den här rösten är inte godkänd. Du måste motivera varför du tror någon är ulv, inte enbart skriva att du tror det.sookie röstar på Snurrfian måste få iväg röst innan Det är fio och surrfian som jag tror är en av dom sista ulvarna
HA! Det kan jag visst tänka mig att dom hade kunnat göra för att skaffa sig ett fettalibi och är Q god nu trots allt så är det sannolikt att så har skett.
Det måste finnas en teori om varför du tror ngn är ulvsookie röstar på Snurrfian måste få iväg röst innan Det är fio och surrfian som jag tror är en av dom sista ulvarna
Gahhh säg inte så.
Är Q god så är det nog så det har gått till och då är det du eller Snurrfian.
Sookie rostar på Surrfian då hon i allmänhet har haft mycket åsikter och snabb på att ändra siginnan käket så var jag lur på quarter4ever och cirkus som ond och Robyn..... Q har ju jag haft mina tankar på förut men just nu känns dom 2 ganska icke ulviga
Då har vi kvar fio och Snurrfian visst fio har haft en mycket begränsad tid att uttala sig men undrar om det i sig är en taktik.... för att verka mindre ulvig var ju även inne ett tag på om Schantanna/ fio var ulv röstade för det....
Snurrfian har haft mycket att säga och varit överallt och i allmänhet ulvig
Men det ända jag vet säkert är att man inte kan lita på någon
men skulle vilja se mer av fio och Snurrfian tankar innan DL
Varför jag? Det var ju du som la ut att habina var tjuv. Då är det ju du eller Snurrfian
Att Habina var tjuv har jag haft som scenario länge
Stämmer!Det där är förtal. Jag är inte alls tjuv. Det är lilltess som är tjuv. Och hemlig är ulv.
det går att ordnaJag kommer ju skämmas livet ur mig om q är god. Typ gräva ner mig hennes dyngstack
Jag kommer ju skämmas livet ur mig om q är god. Typ gräva ner mig hennes dyngstack
välkommenDyngstacken - here I come
Dyngstacken - here I come