Robyn Hood & Marion (ulvlek)

HA! Det kan jag visst tänka mig att dom hade kunnat göra för att skaffa sig ett fettalibi och är Q god nu trots allt så är det sannolikt att så har skett.
:banghead:
Gahhh :banghead::banghead: säg inte så.
Är Q god så är det nog så det har gått till och då är det du eller Snurrfian.

innan käket så var jag lur på quarter4ever och cirkus som ond och Robyn..... Q har ju jag haft mina tankar på förut men just nu känns dom 2 ganska icke ulviga :laugh:

Då har vi kvar fio och Snurrfian visst fio har haft en mycket begränsad tid att uttala sig men undrar om det i sig är en taktik.... :confused: för att verka mindre ulvig:meh: var ju även inne ett tag på om Schantanna/ fio var ulv röstade för det....

Snurrfian har haft mycket att säga och varit överallt och i allmänhet ulvig

Men det ända jag vet säkert är att man inte kan lita på någon :arghh: :meh: :banghead:
men skulle vilja se mer av fio och Snurrfian tankar innan DL
Sookie rostar på Surrfian då hon i allmänhet har haft mycket åsikter och snabb på att ändra sig

Jag kan tänka mig att ändra röst till Sookie eftersom jag tycker att det är väldigt skumt att inte inse att jag inte är den som ulv men nu börjar det bli knappt om tid.

jag vill inte ändra till snurrfian så det spelar ju ingen roll vad jag gör eftersom jag har tre röster på mig
Jag står fast vid min röst på sookie, jag tror att hon kan vara den sista ulven

Varför jag? Det var ju du som la ut att habina var tjuv. Då är det ju du eller Snurrfian

Ehh, jag har lite antingen eller scenarion.

Antingen är det du eller Snurris som är onda. Baserat på teorierna innan NattDL idag. Eller så är det Q eller Sookie och då beror det på att käket blev snott inatt.

Att Habina var tjuv har jag haft som scenario länge

UPPDATERING!

Quarter4ever i baren hänger
På disken hon buntar med sedlar slänger
Ölen skumma
Vår Q-turgumma
sin skatteåterbäring spränger
Nu är den sista kronan slut
Och ännu en av stammisarna åker ut!

Quarter4ever var barbesökare (bybo!)

Natt-DL om 30 minuter enligt Buke-klockan!

Då är det fio eller Snurrfian - det måste det vara. Antagligen Snurris som lanserade idén med det stulna käket. Hon regisserade det bergis.

Buhu

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka