Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är ONDHahaha jag vill oxå se bildbevis på detta!
Då är det fio eller Snurrfian - det måste det vara. Antagligen Snurris som lanserade idén med det stulna käket. Hon regisserade det bergis.
Buhu
Det där är förtal. Jag är inte alls tjuv. Det är lilltess som är tjuv. Och hemlig är ulv.
Jag tror det är Snurrfian faktiskt.
Jag tror hon (eller hennes kompisar) kom på att käka Habina och få det till precis det scenariot som hon själv beskrev direkt efter NattDL.
I min och myrtens lek var hon god I förra leken var hon god ibörjan. Tills jag käkade henne och hon övertog en annan roll.Vafan är hon alltid ond? Rent statistiskt sett borde hon ha en god roll nu
Vafan är hon alltid ond? Rent statistiskt sett borde hon ha en god roll nu
I min och myrtens lek var hon god I förra leken var hon god ibörjan. Tills jag käkade henne och hon övertog en annan roll.
Eller så är det fio
Eller så är det Sookie
Jag själv är tyvärr begravd nu..jag kommer inte ens bli käk bara för det
Jag säger bara att hon faktiskt har varit god ibland Vad hon är nu säger jag inteSå vad du säger är att hon visst kan vara ond nu
Jamenvadfan - den utanför lyan blev käk = Snurrfian ulv
Jag tror det är Snurrfian faktiskt.
Jag tror hon (eller hennes kompisar) kom på att käka Habina och få det till precis det scenariot som hon själv beskrev direkt efter NattDL.
Eller för att det är du som käkar
Alltså ja.. Det känns ganska logiskt faktiskt! Jag var ju inne på den tanken innan dl
Jag säger antingen du, cirkus eller sookie... Jag har som sagt gäster så jag har haft svårt att hänga med nu på slutet, jag var beredd att ändra till sookie, men jag känner mig lika ovetande som Q, ni kan lura mig vem som helst av er...