Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Nu är jag framme på min destination (hemma hos Q)

Helt orelevant info egentligen men @cirkus mitt gamla jag röstade ju visst på Ferrari efter hon blev siad? Läste ju precis det nu... Eller hur menade du?

Ja det gjorde du, men inte förrän i DL3. I DL2 så röstade din föregångare på bsf1 (som lyan antagligen hoppades på som ängel).

Jag tror alltså att Habina har stulit av en som verkade god (min gissning är Q eller sookie) och gav till en som flera såg som möjligt ond(Snurrfian eller fio) . Jag kan INTE tänka mig att lyan käkade sin kompis. De har fritt käk och det vore helt onödigt att käka just Habina.

Det skaver lite att Q inte följde med mot bsf2 - redan i lynchen då hemlig rök - hon röstade visserligen inte på hemlig utan på bumpo. Men om lyan hade stöldgods i form av extrarösten så kunde hon gömma sig på så vis
Fan vad svårt det blev.

Så jag velar mellan Q och Sookie som den sista ulven faktiskt. Snurrfian har jag släppt för jag tror att hon fick stöldgodset. Fio tror jag inte heller är den som är bestulen eftersom hon inte sågs som särskilt god.

Eftersom jag är i köket och lagar mat medans cirkus sitter i vardagsrummet och softar så passar jag på att rösta nu så är det gjort

Jag har funderat under dagen och det står för min del mellan sookie, fio och cirkus.
Jag tror att sookie flutit med lite fint så där under radarn , så jag kommer rösta på henne idag
Är det inte hon som är ulven så torde cirkus vara det , men vill ju gärna att cirkus är god i denna leken, så kommer därför avvakta med henne då jag får mer ondvibbar av sookie än av henne.
fio är jag ju alltid misstänksam emot så vill avvakta även där innan jag vill rösta på henne

quarter4ever röstar på sookie
Finner det troligt att habina skulle försökt tjuva från henne för att hon ansågs som god eller tjuv av flertalet , och Habina visste ju att hon inte var tjuven

Och jag har letat i sedimenten och jag tror att det är q som är ulv.
Igår var hon väldigt märklig runt detta med extrarösten.

kanske för att de fått den av tjuven? jag fick ju den tanken någonstans ifrån.......

Olikt Q att få för sig att lyan visste vem som var bestulen

Håller med !
men jag tror att detta dygnet är det som gäller ang extrarösten
Jag har ju en idé att lyan fått signal från tjuven ang extrarösten...

Även om lyan hade en extraröst igår så var det meningslöst för dom eftersom alla ändå röstade på bsf2 -

Fast det trodde ju tidigare idag också - att lyan skulle nyttja en eventuell extraröst idag. Men du kanske menar att så har skett och att tjuven har pekat ut vem som hade extrarösten och de kommer att käka den?

:banghead:

Jag tycker fortfarande inte hennes förklaringar håller ihop och jag förstår inte ens varför hon gick igång med detta då. Jag tror hon försökte säga ngt till tjuven, men
med facit på hand (dvs att en ulv blev bestulen) - jag tror att hon med detta råkade lura Habina att stjäla av q. Varför skulle Habina ha stulit av någon annan? När Q var så uppenbart godförklarad innan och dessutom höll på att signalera om extrarösten - jag tror bara att habina inte fattade signalen riktigt rätt.

Sen är det ju denna DL när hemlig rök - Jag röstade på bsf2 som också visade sig vara ond. Rätt tydligt tyckte jag att bsf2 hade outat sig - ffa i lynchen(då det var bollen som spelade) där bsf1 åkte och sen när lilltess fiskade med habina som bete och onda bsf2 röstade där - en god q hade följt mig mot bsf2 i det läget tror jag - nu VET vi ju att bsf2 var ond och såklart att q inte ville att hon skulle åka. Hon la visserligen en neutral röst på bumpo (som också var god) men jag tror att de kanske satt säkert i båten för de kan ha haft tillgång till extraröst i den lynchen

cirkus röstar på quarter4ever

Jag har gäster och vet inte om jag hinner in före dl igen. Men antingen är jag lurad av q eller cirkus och det känns som om q är den som är lite motsträvig och inte riktigt är så som jag skulle säga god. Snurrfian röstar på q

Fio röstar på Q

Tycker hon har godförklarat sig själv genom hela leken och försvarar sig inte på det vis jag är van vid när hon är god. Ja och det jag skrivit ovan om henne.

Jag tror alltså att Habina har stulit av en som verkade god (min gissning är Q eller sookie) och gav till en som flera såg som möjligt ond(Snurrfian eller fio) . Jag kan INTE tänka mig att lyan käkade sin kompis. De har fritt käk och det vore helt onödigt att käka just Habina.

HA! Det kan jag visst tänka mig att dom hade kunnat göra för att skaffa sig ett fettalibi och är Q god nu trots allt så är det sannolikt att så har skett.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka