Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Inte för att förstöra någonting av leken på något vis, men i sammanhanget snurrfian = käkar onda utanför lyan behöver man också komma ihåg att varje gång fio är ond käkar hon mig. :angel:

Jag tror det är Snurrfian faktiskt.
Jag tror hon (eller hennes kompisar) kom på att käka Habina och få det till precis det scenariot som hon själv beskrev direkt efter NattDL.
Jag vet inte hur jag ska kunna förklara för dig att jag är god, vilket får mig att fundera på om det är för att du är ulv, eller om det är för att du är lika förvirrad god som mig.

Jag säger antingen du, cirkus eller sookie... Jag har som sagt gäster så jag har haft svårt att hänga med nu på slutet, jag var beredd att ändra till sookie, men jag känner mig lika ovetande som Q, ni kan lura mig vem som helst av er...:cautious:

Fast det var ju redan försent när du kunde tänka dig att ändra. Det kan ju vara ännu en fint för att godförklara dig

Fast det var ju redan försent när du kunde tänka dig att ändra. Det kan ju vara ännu en fint för att godförklara dig
Nja när jag slängde in det så var det två minuter kvar, men som sagt jag har prioriterat mina gäster före leken. Frågan är vem som blir käkad, med lite tur så käkar inte ulven den som har två röster, det skulle göra att det skulle vara tre kvar, varav en har en extra röst och därmed skulle den goda sidan fortfarande kunna vinna.

Nja när jag slängde in det så var det två minuter kvar, men som sagt jag har prioriterat mina gäster före leken. Frågan är vem som blir käkad, med lite tur så käkar inte ulven den som har två röster, det skulle göra att det skulle vara tre kvar, varav en har en extra röst och därmed skulle den goda sidan fortfarande kunna vinna.

Ok jag kan inte se tid på inläggen på paddan

UPPDATERING!

Cirkus får pröjsa för sin svada
I Qs dyngstack ska hon nu bada
Hela Buke unisont kräver:
Vi vill se film när Cirkus gräver! [Q - du inser vad du ska göra?:p]

Barlivets glamour är glömd
Cirkus under gödsel gömd

Cirkus var barbesökare, numera... under fermentering.

DL imorgon kl 21.00 och efter det kör vi på med fler DL till baren stänger för gott!

Tack!
Det var BRA att jag blev käk - för då finns det en med två röster kvar.

Hmm, jag som har BARNET med mig - ska hon behöva se detta spektakel?
Nej, vi tar katten och pyser till Oslo imorgon och kammar hem guld och ära istället!

Ok.. Undrar om inte sookie är den sista ulven iallafall.. Hade Snurrfian varit ulv hade sookie varit ett givet val som käk som jag ser det baserat på hennes röst idag. Dessutom ville inte Q rösta på Snurrfian samt så hade Q cirkus eller sookie som trolig kvarvarande ulv.
Vi vet nu att Q och cirkus var goda.

Skönt att jag åtminstone inte var blåst av Cirkus, då är det fio och Sookie kvar, vem av dem är ulv? Å ena sidan skulle jag vilja säga Sookie eftersom hon har gjort lite knepiga val genom hela leken, men å andra sidan är hon ny och kan ha gjort valen av andra skäl. Å andra sidan så har jag knappt fått grepp om Fio och hennes föregångare gjorde en del saker som man skulle kunna ifråga sätta.. Jag vet varken ut eller in just nu... :crazy:

Efter en mycket trevlig kväll med rejäl brakmiddag och lite Z så har @cirkus nu nogsamt blivit nergrävd på dyngstan :laugh:
Hon fick först gräva en rejäl grop för att sedan ta ett svanhopp ner och jag hade stort nöje i att skotta över henne sedan:D Jag erbjöd mig att behålla katten istället men cirkus ville tydligen hellre bli gödsel än ge upp dyrgripen :p
Självfallet så har jag förevigad detta mycket speciella tillfälle så här kommer fotobevis :D
grop.jpg

cirkusnergravd.jpg

efter att ha brunnit ner till bara stövlarna
barafoten.jpg

så förbarmade jag mig och grävde upp henne så nu är cirkus &co på väg till Norge
Så nu vet ni vad som väntar er i sommar på min stora gardenparty- ulvleksträff som ska bli av att om man röstar på Q så är det bara att gräva ner sig ....... :sneaky:

Efter en mycket trevlig kväll med rejäl brakmiddag och lite Z så har @cirkus nu nogsamt blivit nergrävd på dyngstan :laugh:
Hon fick först gräva en rejäl grop för att sedan ta ett svanhopp ner och jag hade stort nöje i att skotta över henne sedan:D Jag erbjöd mig att behålla katten istället men cirkus ville tydligen hellre bli gödsel än ge upp dyrgripen :p
Självfallet så har jag förevigad detta mycket speciella tillfälle så här kommer fotobevis :D
grop.jpg

cirkusnergravd.jpg

efter att ha brunnit ner till bara stövlarna
barafoten.jpg

så förbarmade jag mig och grävde upp henne så nu är cirkus &co på väg till Norge
Så nu vet ni vad som väntar er i sommar på min stora gardenparty- ulvleksträff som ska bli av att om man röstar på Q så är det bara att gräva ner sig ....... :sneaky:

men jag fick en ljus idé! Alla som kommer hit kan få välja mellan att gräva ner sig eller hjälpa till att mocka ur lösdriftshallen ? :rofl: För alla har ju iaf NÅN gång röstat ut mig som god :p
men då är ju frågan - kommer någon vilja komma på mitt party :idea::angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka