Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med många tidiga stängningar för baren och folk som blev plockade av polisen - till synes helt utan anledning började stamgästerna på baren bli lite irriterade. Något stod inte rätt till!
Det blev upplopp i staden, vilda protester och högljudda demonstreringar mot hur de styrande betedde sig mot folket. Och var tusan var skatteåterbäringen?!
Princess Joanna började känna sig illa till mods, och när hoten började bli personliga mot henne så tog hennes personliga rådgivare beslutet att ge Joanna utegångsförbud, det var på tok för farligt för henne på gatorna!
Även om hon någonstans förstod att beslutet var vettigt så ville hon visa sitt missnöje mot rådgivaren. Han blev degraderad till hennes personliga bartender och fick servera henne färgglada paraplydrinkar med sugrör och givetvis även hålla i glasen åt henne så att hon inte skulle riskera drinkarm.
Blacksmithfarm2 var Princess Joanna (ulv)
Natt-DL imorgon 10.00
Dag-DL imorgon 21.30
u sick bastad !!!!!!!!
Wohoo! Jag fick en Personlig bartenderslav!![]()
Det vore väldigt grejt att se lite tankar från resten av fältet. Jag tycker ju att det inte kommit så många tankar från @Snurrfian , @fio och @Sookie jag har dessa tre + Habina som de jag skulle vilja se mer av.
Rent röststatistiskt ligger Sookie minst dåligt till - jag tror det är en ensam god här.
Sen så är det ganska dött lopp mellan resten rent röstmässigt.
Jag tror att hon är tjuv.@cirkus vad tänker du om habina?
Du menar att det enbart är röstning från dl 1 som gör att du inte tror att hon sitter i lyan? i övrigt tycker åtminstone jag att hennes röstningar ser ut att göra sitt bästa för att hjälpa ulvarna och om hon vore tjuven så ser jag inte riktigt hur hon skulle kunna hjälpt till så pass som hon ändå har gjort.Jag tror att hon är tjuv.
Jag har svårt att se henne i lyan. Jag tror inte att de alibiröstade så vilt i DL1. Jag tror att hennes tjatade om tjuven där med Lilltess helt enkelt var för att visa att hon var tjuven. Jag tror att BSF2 röstade på henne igår för att ställa sig själv i något bättre dager - inte som ett alibi
Du menar att det enbart är röstning från dl 1 som gör att du inte tror att hon sitter i lyan? i övrigt tycker åtminstone jag att hennes röstningar ser ut att göra sitt bästa för att hjälpa ulvarna och om hon vore tjuven så ser jag inte riktigt hur hon skulle kunna hjälpt till så pass som hon ändå har gjort.
Jag håller med om mycket av det skriver här och även innan, LenaH och Lilltess var ju inte svåra att räkna ut, hemlig kunde jag ju iaf ana att hon kunde ha en roll som syntes i infon på något sättJag tror att hon kunnat hjälpa ulvarna så bra för att vi andra har pekat ut vilka de är så hon har kunnat rösta i godan ro på goda.
Jag grunnar ...@quarter4ever - vad tänker du om Snurrfian nu efter vår senaste diskussion.
HahahaAtt plocka saker ur folks fickor var som en dans på rosor för Robyn nu för tiden! Men som vi alla vet, rosor har taggar...
Lika smidigt som vanligt gled ena handen ned i fickan hos den som skulle visiteras, vad kunde hon tänkas få tag på nu? Plötsligt kände Robyn en skarp smärta i fingret. Hon bet sig hårt i läppen och blev vit i ansiktet. Med ett gällt skri drog hon upp handen ur fickan och fick bevittna hur en stor krabba hängde fast med klon i ena fingret.
I full fart, med skriket ekandes över hela staden, sprang hon mot havet i förhoppning om att krabban skulle föredra det salta vattnet framför henne.
Habina var Robyn Hood (modifierad tjuv)
Jag kan tänka mig något mer scenario i och med tjuven... Tjuven kanske tjuvade av ulven och blev tvungen att ge till någon annan? Så man kanske ska fundera över vem Habina kanske inte trodde var ulv, eller kanske den som hon misstänkte om hon försökte föra oss på villospår.Hahaha
kastar de in handduken? Eller var de tveksamma om vem som var tjuven?