Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Förresten - eftersom Joanna (bsf2) fick en lottad spionrad så kan de veta vem som blivit bestulen :(

Kunde lyan få spioninfo även om spionen var död? @Paddington
De kunde bara få få så länge som Joanna levde fattar jag, men hur gick det om spionen var död?

Förresten - eftersom Joanna (bsf2) fick en lottad spionrad så kan de veta vem som blivit bestulen :(

Kunde lyan få spioninfo även om spionen var död? @Paddington
De kunde bara få få så länge som Joanna levde fattar jag, men hur gick det om spionen var död?
nope- det frågade jag med om innan- svaret var att om spionen dör så ingen drälllrad :)

däremot iom att tjuven hade DAG dl på både tjuveriet och skickandet vidare så ....

Att den med rösten kan ha blivit bestulen är jag med på. Men jag fattar fortfarande inte hur lyan ska veta vem som är bestulen O_o bara att de fått en extraröst om nu tjuven skickat iväg till dom.

Men frågan är ju om det skedde till dagens DL(eller någon annan dags) i så fall är lär väl tjuven inte skunna sno av samma igen och då är den redan förbrukad. Om inte så får vi hoppas att den som har extrarösten lever imorgon och INTE blir av med den. Helst hoppas vi på att de käkar tjuven - men sån tur lär vi inte ha

Att den med rösten kan ha blivit bestulen är jag med på. Men jag fattar fortfarande inte hur lyan ska veta vem som är bestulen O_o bara att de fått en extraröst om nu tjuven skickat iväg till dom.

Men frågan är ju om det skedde till dagens DL(eller någon annan dags) i så fall är lär väl tjuven inte skunna sno av samma igen och då är den redan förbrukad. Om inte så får vi hoppas att den som har extrarösten lever imorgon och INTE blir av med den. Helst hoppas vi på att de käkar tjuven - men sån tur lär vi inte ha
Håller med !
men jag tror att detta dygnet är det som gäller ang extrarösten

Jag har ju en idé att lyan fått signal från tjuven ang extrarösten...

Håller med !
men jag tror att detta dygnet är det som gäller ang extrarösten

Jag har ju en idé att lyan fått signal från tjuven ang extrarösten...

Fast det trodde ju tidigare idag också - att lyan skulle nyttja en eventuell extraröst idag. Men du kanske menar att så har skett och att tjuven har pekat ut vem som hade extrarösten och de kommer att käka den?

:banghead:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka