Det var vi. Vi ville bara ett hur hon tänkte.Förresten var det inte ngn som hade en fråga till @FarmenQristina ??
Om hur det var m ngn röst i DL1??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var vi. Vi ville bara ett hur hon tänkte.Förresten var det inte ngn som hade en fråga till @FarmenQristina ??
Om hur det var m ngn röst i DL1??
Vad? Var paow @Habina ? Skrev inte jag det typ andra dagen i konversationen?
Fast det tog jag ju inte förrän hon nästan skrev ut det i klartext igår.Vad? Var paow @Habina ? Skrev inte jag det typ andra dagen i konversationen?
@Klara - du hade ju rätt i att Robban var @Blacksmithfarm
Ja vad kan man bli? När folk VÄGRAR inse att snälla jag är god!!!Jag har ju inte gjort annat än tjatat om att du var god i flera dagar! Jag godförklarar aldrig någon om jag inte VET. Eller i alla fall nästan vet.
aha då vet jag vem klara varVad? Var paow @Habina ? Skrev inte jag det typ andra dagen i konversationen?
@Klara - du hade ju rätt i att Robban var @Blacksmithfarm
Jag tvivlade aldrig på din godhet.Ja vad kan man bli? När folk VÄGRAR inse att snälla jag är god!!!
aha då vet jag vem klara var
Jag medaha då vet jag vem klara var
Jag tre.Jag med
Vi åt dig för att eftersom fåret bytte röst till dig så skulle ingen tro att du var ulvJag skulle blöja veta varför just jag blev första käk.
Plus att jag hade lyckats rösta på en ulv.Vi åt dig för att eftersom fåret bytte röst till dig så skulle ingen tro att du var ulv
Fast jag väljer att tro att Paddi ville vara snäll mot mig
Kan säga att Mirre inte är någon på denna listanFrån i lördags
"Q är Zubeyde
Koppen kanske NakenJanne, eller habina, eller bollen__
LenaH, alltså... JochenmedBatuetten? Eller Alexandra_Z? Eller FarmenQristina, eller, eller, eller....
Niyama, tvilling ? =Gunilla???
Sasse, Mirre, kanske?
Och så tror jag att dessa är med:
Habina Godzilla? Lilltess? Hjartagna?
Artline Kittym kanske?
Snurrfian
Cirkus
Lobelia
Lilltess, kanske?
Klara?
Mammas har sett inlägg som jag tänker "aha, det där är Mammas trasiga skrivbord", men det kan ju vara någon som medvetet gör så... Äsch, skit. Det stämde inte. Det var visst stavningskontrollsproblem den hr gången...
FiaM?
Jochenmedbaguetten bor i stockholm (stalkervarning snart o_O?)
Samir också"