Vi behöver ledtrådInte det heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi behöver ledtrådInte det heller
Min också.@Matmissbrukaren var min spontana tanke just nu... Kan det vara rätt?
För övrigt kollade jag att alla nicken var lediga, innan jag bad er registrera demFör övrigt blev jag förvånad att Godzilla inte var upptaget redan. Funderar på att behålla det
Ni har fel......Min också.
Tycker det finns en väldigt bra koppling mellan namnen faktiskt...Vi behöver ledtråd
Tack själv - du anar inte hur många ggr jag nästan legat dubbelvikt över tangentbordet när jag läst dina inlägg. Jag bugarTack @Harald_Treutiger för en sjukt rolig lek!
Tyckte att det var så uppenbart vem jag var. Jag menar, hur ofta brukar jag inte åka i dl1 när jag är siare. Frustrationen i början av leken var enorm...
Hedinn?Ingen har rätt ännu, tycker ändå jag har spelat rätt så typiskt mig...
Typ minst inlägg av alla, alltid sena röster...
eller zassoo?Hedinn?
Sorry, men de andra ville ju att jag skulle snabba upp leken å jag kunde ju inte säga "nää, vi kör ordinarie tid för ni är på rätt spår....."Asså har ni börjat festen utan mig? Ja som trodde det var halv tio. Har hållit mig från att ligga ända till nu.
Tack själv - du anar inte hur många ggr jag nästan legat dubbelvikt över tangentbordet när jag läst dina inlägg. Jag bugar
Du kunde ha fått dem att ändra och rösta på någon annanSorry, men de andra ville ju att jag skulle snabba upp leken å jag kunde ju inte säga "nää, vi kör ordinarie tid för ni är på rätt spår....."
Nej och nej
OutOfService då?
du var mig en hal rackare
Det är ni som är dåliga på att gissa
du var mig en hal rackare