Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Sedan minns jag att @Mammas hade ett tangentbord utan k, så när @NakenJannes dator uppförde sig skumt så fick jag för mig att det kanske var Mammas, ett tag. Sedan insåg jag att du nog har bytt dator/tangentbord sedan desss...
 
Från i lördags :D


"Q är Zubeyde
Koppen kanske NakenJanne, eller habina, eller bollen__
LenaH, alltså... JochenmedBatuetten? Eller Alexandra_Z? Eller FarmenQristina, eller, eller, eller....
Niyama, tvilling ? =Gunilla???
Sasse, Mirre, kanske?
Och så tror jag att dessa är med:
Habina Godzilla? Lilltess? Hjartagna?
Artline Kittym kanske?
Snurrfian
Cirkus
Lobelia
Lilltess, kanske?
Klara?
Mammas har sett inlägg som jag tänker "aha, det där är Mammas trasiga skrivbord", men det kan ju vara någon som medvetet gör så... Äsch, skit. Det stämde inte. Det var visst stavningskontrollsproblem den hr gången...
FiaM?


Jochenmedbaguetten bor i stockholm (stalkervarning snart o_O?)
Samir också"
 
Från i lördags :D


"Q är Zubeyde
Koppen kanske NakenJanne, eller habina, eller bollen__
LenaH, alltså... JochenmedBatuetten? Eller Alexandra_Z? Eller FarmenQristina, eller, eller, eller....
Niyama, tvilling ? =Gunilla???
Sasse, Mirre, kanske?
Och så tror jag att dessa är med:
Habina Godzilla? Lilltess? Hjartagna?
Artline Kittym kanske?
Snurrfian
Cirkus
Lobelia
Lilltess, kanske?
Klara?
Mammas har sett inlägg som jag tänker "aha, det där är Mammas trasiga skrivbord", men det kan ju vara någon som medvetet gör så... Äsch, skit. Det stämde inte. Det var visst stavningskontrollsproblem den hr gången...
FiaM?


Jochenmedbaguetten bor i stockholm (stalkervarning snart o_O?)
Samir också"
Bäst av allt är att @Jochenmedbaguetten inte alls bor i Stockholm! :p
 
Sedan minns jag att @Mammas hade ett tangentbord utan k, så när @NakenJannes dator uppförde sig skumt så fick jag för mig att det kanske var Mammas, ett tag. Sedan insåg jag att du nog har bytt dator/tangentbord sedan desss...
Haha min jäkla dator! Jag bytte ju till explorer när jag var inloggad på janne för å slippa logga in o ut hela tiden och råka skriva med fel nick. Använder aldrig explorer annars så hade ingen aning om den där stavningskontrollsgrejen. Något irriterande var den :p
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp