Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan Mirre ha vart @Mirtai?Molle - Lobelia
Olinda - Snurrfian
Alexandra Zazzi - LenaH
Robinson-Robban - BSF
Martin Melin - Cirkus
NakenJanne - bollen
Zübeyde Simsek - Q4
Emma Andersson - fio
Smail - Artline
Qristina -
Gunilla Persson -
Paow - Habina
Godzilla -
Kitty Jutbring - Sasse
Mirre Hammarling -
Jochenmbaguetten -Myrten
Samir - Mammas
Tror det var tisdagVänta nu... Var det i måndags DL1 var?
Japp, tisdag var det.Tror det var tisdag
Se ovan?Tror det var tisdag
Bäst av allt är att @Jochenmedbaguetten inte alls bor i Stockholm!Från i lördags
"Q är Zubeyde
Koppen kanske NakenJanne, eller habina, eller bollen__
LenaH, alltså... JochenmedBatuetten? Eller Alexandra_Z? Eller FarmenQristina, eller, eller, eller....
Niyama, tvilling ? =Gunilla???
Sasse, Mirre, kanske?
Och så tror jag att dessa är med:
Habina Godzilla? Lilltess? Hjartagna?
Artline Kittym kanske?
Snurrfian
Cirkus
Lobelia
Lilltess, kanske?
Klara?
Mammas har sett inlägg som jag tänker "aha, det där är Mammas trasiga skrivbord", men det kan ju vara någon som medvetet gör så... Äsch, skit. Det stämde inte. Det var visst stavningskontrollsproblem den hr gången...
FiaM?
Jochenmedbaguetten bor i stockholm (stalkervarning snart o_O?)
Samir också"
Detta var ednast pga @Kitty_Jutbring s inlägg där hon skrev om @Niyama...Niyama, tvilling ? =Gunilla???
Men det var något om tåg/tunnelbanor/stockholm/nånting...Bäst av allt är att @Jochenmedbaguetten inte alls bor i Stockholm!
Förresten, vem var det som hade samma kollektivtrafikproblem som @Mammas ?Jochenmedbaguetten bor i stockholm (stalkervarning snart o_O?)
Samir också"
Men jag har för mig att det var de två och det var därför jag skrev upp dem där... ???Förresten, vem var det som hade samma kollektivtrafikproblem som @Mammas ?
Well hon var väl på besökMen det var något om tåg/tunnelbanor/stockholm/nånting...
Well hon var väl på besök
Jag har ju inte gjort annat än tjatat om att du var god i flera dagar! Jag godförklarar aldrig någon om jag inte VET. Eller i alla fall nästan vet.Men vem siade @Myrten då?
Men du blev ju lite osäker där på slutet.....Jag har ju inte gjort annat än tjatat om att du var god i flera dagar! Jag godförklarar aldrig någon om jag inte VET. Eller i alla fall nästan vet.
Det har väl inte hindrat dig?
Haha min jäkla dator! Jag bytte ju till explorer när jag var inloggad på janne för å slippa logga in o ut hela tiden och råka skriva med fel nick. Använder aldrig explorer annars så hade ingen aning om den där stavningskontrollsgrejen. Något irriterande var denSedan minns jag att @Mammas hade ett tangentbord utan k, så när @NakenJannes dator uppförde sig skumt så fick jag för mig att det kanske var Mammas, ett tag. Sedan insåg jag att du nog har bytt dator/tangentbord sedan desss...