@Martin_MelinMen vem var @cirkus då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Martin_MelinMen vem var @cirkus då?
Tycker du prickade väldigt bra... eller som du skrev till mig:Jag lyckades nog inte pricka rätt på någon.
Du var väl inte med? Jag kunde inte hitta någon som stämde in på dig fast de som åkte tidigt hann jag aldrig bilda mig en uppfattning om.
Var @Klara med? Jag noterade att ingen duschade...
I vilket sammanhang? Jag tyckte @Snurrfian var väldigt osnurrig i början av leken och då fattade jag inte vem det var men de sista dagarna hon var med så hajade jag!Tycker du prickade väldigt bra... eller som du skrev till mig:
Nu vet jag att Olinda inte är Snurrfian i alla fall.
Det du.Men vem är du då?
Och vem var @FarmenQristina ?
Martin_Melin!Hah! Den enda jag faktiskt trodde att jag visste vem det var, det var du! Tjohoo!
Sen tyckte jag mig känna igen @LenaH och @Snurrfian i skrivstilen men det dök alltid upp något som gjorde att jag tvivlade
Men vem var @cirkus då?
Nä, ingen åt och ingen duschade. Ping @KlaraNä, jag var inte med. Eller var det någon som lagade mat (det är väl det jag brukar göra)?
JappJochen var väl Myrten?
Någon skrev näver bäver - men jag kommer ju aldrig ihåg vem som brukar göra det...
Och Q försökte sig på en presajsly, men den gick jag inte på
Vet inte, Paddi sa att ingen gissat rätt, så nu måste vi räkna ut vem det är !
Ja, det var ju pricksäkert.Tycker du prickade väldigt bra... eller som du skrev till mig:
Nu vet jag att Olinda inte är Snurrfian i alla fall.
Nä, ingen åt och ingen duschade. Ping @Klara
Hon räknade med x och Y. ...I vilket sammanhang? Jag tyckte @Snurrfian var väldigt osnurrig i början av leken och då fattade jag inte vem det var men de sista dagarna hon var med så hajade jag!
I ditt fall spelstil och sätt att uttrycka dig (väl). Och så avslutar du gärna som nu med enJa! Vad tog du det på?
Faktiskt så lyckades @Martin_Melin lista ut det i morseVet inte, Paddi sa att ingen gissat rätt, så nu måste vi räkna ut vem det är !