Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Det är inte så mycket spelstil (även om den märks efter ett tag) som tider och andra förutsättningar som gör att man spottar vissa. @Myrten tex tog jag på att hon inte får Buke att funka på datorn och därför måste spela på telefonen. :D
 
Det är inte så mycket spelstil (även om den märks efter ett tag) som tider och andra förutsättningar som gör att man spottar vissa. @Myrten tex tog jag på att hon inte får Buke att funka på datorn och därför måste spela på telefonen. :D
Jo, så är det, men jag har inte så jättebra koll på allt det där. Även om jag kunde utesluta att bollen__ var Jochen, när Jochen nämnde Stockholm osv...
 
nån trodde du var jag

:D
Z former known as Q
;)
men det tog till dag 2 eller innan ni började fatta vem jag var?
Satt ju på händerna för att låta bli att skriva och ställde nästan alla frågor direkt till LL istället för i tråden och så var jag ju ängel så ville inte synas för mycket:p
Ja första dagen trodde jag ju inte att du var med men det blev rätt uppenbart dag 2 eller nåt. :p
Och @cirkus då när ni nattugglor satt uppe i onsdags kväll. ;)
 
nån trodde du var jag

:D
Z former known as Q
;)
men det tog till dag 2 eller innan ni började fatta vem jag var?
Satt ju på händerna för att låta bli att skriva och ställde nästan alla frågor direkt till LL istället för i tråden och så var jag ju ängel så ville inte synas för mycket:p
Jag tog dig på ditt första ordentliga sammanställningsinlägg, tror jag ;) Vilken dag minns jag inte...
 
bollen tog jag fort :)
och min älskling Martin fnissade så välbekant att det inte heller blev svårt
LenaH knep jag på kommentaren i tisdags att jag inte borde vara med i leken då det var lite trögt med inlägg- sedan hjälpte hon ju till själv med att outa sig
BSF hade jag lite olika kandidater till men Robban var den jag troligast hade på dig :)
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp