Jag funderar även på om Niyama kan ha haft rätt igår i stundens hetta när alla röster vällde in.
Vem var jag?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar även på om Niyama kan ha haft rätt igår i stundens hetta när alla röster vällde in.
@fio ?? Eller vilka fler är inne i sådana trådar??
Enligt syftningen i citatet borde det vara Zubeyde_Simsek? Om jag minns rätt.Vem var jag?!
Det var väl någon som trodde du var just @Kitty_JutbringVem var jag?!
Du var väl inte med? Jag kunde inte hitta någon som stämde in på dig fast de som åkte tidigt hann jag aldrig bilda mig en uppfattning om.Vem var jag?!
nån trodde du var jagVem var jag?!
Jo, så är det, men jag har inte så jättebra koll på allt det där. Även om jag kunde utesluta att bollen__ var Jochen, när Jochen nämnde Stockholm osv...Det är inte så mycket spelstil (även om den märks efter ett tag) som tider och andra förutsättningar som gör att man spottar vissa. @Myrten tex tog jag på att hon inte får Buke att funka på datorn och därför måste spela på telefonen.
och så var jag ju ängel så ville inte synas för mycket
Ja första dagen trodde jag ju inte att du var med men det blev rätt uppenbart dag 2 eller nåt.nån trodde du var jag
Z former known as Q
men det tog till dag 2 eller innan ni började fatta vem jag var?
Satt ju på händerna för att låta bli att skriva och ställde nästan alla frågor direkt till LL istället för i tråden och så var jag ju ängel så ville inte synas för mycket
Jag tog dig på ditt första ordentliga sammanställningsinlägg, tror jag Vilken dag minns jag inte...nån trodde du var jag
Z former known as Q
Satt ju på händerna för att låta bli att skriva och ställde nästan alla frågor direkt till LL istället för i tråden och så var jag ju ängel så ville inte synas för mycket
Inte synas för mycketnån trodde du var jag
Z former known as Q
iaf första dagenInte synas för mycket
Första timmen kanske.... med tvekan.iaf första dagen
och jag som var så stolt över att ligga bland de 5 som hade minst inlägg till dag 2Första timmen kanske.... med tvekan.
Du har ju tagit igen det... vem var det som vann inläggsstatistiken trots hyfsad tidig utröstning...och jag som var så stolt över att ligga bland de 5 som hade minst inlägg till dag 2
Hah! Den enda jag faktiskt trodde att jag visste vem det var, det var du! Tjohoo!och jag som var så stolt över att ligga bland de 5 som hade minst inlägg till dag 2