Harald_Treutiger
Trådstartare
Tack alla för en fantastiskt rolig lek!!!
Å jättetack att ni levde er in så i era roller!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hallå eller, ere ingen annan här inne som vill fira vinsten!?
Tjuven stjäl sian, men eftersom det var natt två så var hen tvungen att skicka den vidare till ngn.
Men vem siade @Myrten då?
Det stämmer. Jag missade det i sammanställningen, ska se om jag kan uppdatera denTjuven stjäl sian, men eftersom det var natt två så var hen tvungen att skicka den vidare till ngn.
Men jag undrar vem @Jochenmedbaguetten siade? Alexandra??
Det var det jag menade.Tjuven stjäl sian, men eftersom det var natt två så var hen tvungen att skicka den vidare till ngn.
Men jag undrar vem @Jochenmedbaguetten siade? Alexandra??
Tack själv! Har varit jättekul - och ganska svårt,Tack alla för en fantastiskt rolig lek!!!
DigMen vem siade @Jochenmedbaguetten då?
Äh, men denna gången så avslöjade jag mig inte med röstlistorna i alla fall. Eller hur? @LenaHJag kommer aldrig mer kunna se @Blacksmithfarm utan att tro att hon är blå!
Tack alla för en fantastiskt rolig lek!!!
Nej det tog ju flera dagar innan du började med dem! Fast jag gissade på dina tider, du måste ofta lägga tidig röst och sen inte vara med vid DL:Äh, men denna gången så avslöjade jag mig inte med röstlistorna i alla fall. Eller hur? @LenaH
Aha.Men vem siade @Myrten då?
@bollen__ tog jag inte även om jag misstänkte att hon var med.
Japp, just för att inte avslöja mig direkt. Men sedan så hade Q gissat rätt och då struntade jag i det.Nej det tog ju flera dagar innan du började med dem! Fast jag gissade på dina tider, du måste ofta lägga tidig röst och sen inte vara med vid DL: