Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Piuh, blev alldeles svettig av det här. Årets rörigaste Öråd, måste nästan gå till historien med så många sistaminuten-ändringar. Produktionen hade svårt att zooma in på de olika deltagarna medan de röstade, men nu är röstningen avklarad och röstburken i säkert förvar ......

Ska jag dra ett skämt medan jag hämtar andan lite? :angel:





Jag är ledsen att säga det, men ni har röstat ut Nattvakten Olinda


 
Inte helt oväntat men tjuven har nog inte försökt stjäla från henne för då borde hon väl inte ändrat till JMB utan stått fast vid rösten på Robban? Eller?
 
Piuh, blev alldeles svettig av det här. Årets rörigaste Öråd, måste nästan gå till historien med så många sistaminuten-ändringar. Produktionen hade svårt att zooma in på de olika deltagarna medan de röstade, men nu är röstningen avklarad och röstburken i säkert förvar ......

Ska jag dra ett skämt medan jag hämtar andan lite? :angel:





Jag är ledsen att säga det, men ni har röstat ut Nattvakten Olinda

Nästa DL??
 
Men helvete! Alexandra_Zazzi ändrar (igen!) till Jochenmedbaguetten för att jag tror att hen är den ende av oss som är så skarp att hen stjäl käket det sista hen gör.
:banghead::banghead::banghead:

Jag skulle sno käket i det läget, ja. Men för att kunna göra det krävs att man är tjuv - något jag inte är.

Om jag inte var rätt övertygad om din godhet skulle jag börja misstänka dig. Nu får jag väl nöja mig med att misstänka alla andra. För dessvärre har jag ingen aning om a) vem som är tjuv och b) vem som döljer sig bakom nicken. Men jag tror att man inte behöver vara speciellt slipad för att inse när Smail var på g att åka att det skulle vara smart att sno från Smail. Om det nu var det som hände. Vilket jag tror.

Vore trevligt att bli mat. Orkar inte tillbringa morgondagen med att försöka försvara mig. Men som sagt - jag tvivlar på att det finns någon ulv kvar.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp