Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Du har fel tempus på din undran - du GÖR - darling - vad du borde gjort Jaja :rofl:
Vad du gjort det var bra :up:
Men måste buga mig för en underbar tolkning av rollen :bow::D
 
Alexandra - jag är inte säker. Men när jag läste igenom spelare för spelare reagerade jag mest på henne, främst för att teoriandet som jag uppfattade det i mycket hög grad består av reaktioner på andras teorier istället för "grävjobb".
Jag måste erkänna att jag inte riktigt har haft tid att "gräva" så mycket och i ärlighetens namn spelar jag nog lite så även annars. :o
Den här leken har mest gått på känsla för mig och det har funkat hyfsat tycker jag med facit i hand förutom att jag var sen på att haja att ZS var ängel (lite som du skrev om Janne, jag hakade upp mig på ordet "sia") och jag var sent på att polisen och ZS var kärlekspar även om jag fattade före DL.
Dock kunde jag inte göra något eftersom jag inte själv röstat på polisen.

Jag är tveksam till @Olinda som tjuv, visst är hon lite skum men jag vet att jag brukar tycka hon är det (ja, jag har fattat vem det är) och det gör att jag är ambivalent. Iofs spelar det ingen roll eftersom hon redan nu har majoritet.
 
Ah, du menade röstningen, jag fick för mig att du medande att onda hade majoritet...:p
Haha! :rofl:

Nu när jag läser igenom Olindas inlägg igen funderar jag återigen på om Zubeyde kan ha haft någon form av info i sin jakt på Olinda. För jagade gjorde hon och Z var bevisligen god. Äh, det spelar ju ingen roll hur jag röstar och jag hittar inga "bevis" mot någon av de två kandidater jag känner starkast misstankar mot så jag följer er andra och hoppas att Zubeyde var något på spåren redan de första dagarna.

Alexandra_Zazzi röstar på Olinda (trots att hon hjälpt mitt alter ego att hitta hem igen :love:)
 
Jag måste erkänna att jag inte riktigt har haft tid att "gräva" så mycket och i ärlighetens namn spelar jag nog lite så även annars. :o
Den här leken har mest gått på känsla för mig och det har funkat hyfsat tycker jag med facit i hand förutom att jag var sen på att haja att ZS var ängel (lite som du skrev om Janne, jag hakade upp mig på ordet "sia") och jag var sent på att polisen och ZS var kärlekspar även om jag fattade före DL.
Dock kunde jag inte göra något eftersom jag inte själv röstat på polisen.

Jag är tveksam till @Olinda som tjuv, visst är hon lite skum men jag vet att jag brukar tycka hon är det (ja, jag har fattat vem det är) och det gör att jag är ambivalent. Iofs spelar det ingen roll eftersom hon redan nu har majoritet.
Eftersom det är första gången du röstar på mig i den här leken så tror jag nästan att du är god :p

Men jag tycker att det är synd att den goda sidan inte hittar tjuven, tyvärr har jag inte någon koll själv heller även om jag hade hoppats att jag skulle ha det vid det här laget.

Jag tycker att det är väldigt märkligt att Robban kommer med teorier om mig som det inte finns något fakta bakom och ni andra sväljer det rakt av, antingen är han tjuven och lurar er eller så är han en förvirrad god och tjuven myser glatt bakom någon av er andra.
Jag har inte ens varit i närheten av att misstänka Paow, det gjorde Robban på egen hand men verkar nu vilja lägga skulden på mig istället. Men jag är på inget sätt hundra på att det betyder att han är tjuven men nog finns det en del som talar för det.

Olinda röstar på RobinsonRobban eftersom han verkar vara den som har dragit igång drevet mot mig genom att hitta på saker och det känns väldigt skumt i det här läget.
 
Nu hoppas jag innerligt att de som är goda läser mitt röstinlägg ordentligt och att det inte bara är tjuven som fattar eftersom denne redan vet att jag är god.
 
DL 6
19:22 Robinson_Robban röstar på Olinda
19:43 Jochenmedbaguetten röstar på Olinda
20:24 Godzilla röstar på Olina
20:36 Naken_Janne röstar på Olinda
21:08 Alexandra_Zassi röstar på Olinda
21:10 Olinda röstar på Robinson_Robban

Olinda 5
Robinson_Robban 1
 
Jamen vafan, våga vinn liksom och jag vill ju egentligen inte riktigt rösta på @OlindaAlexandra_Zazzi ändrar röst till Robinson_Robban för att jag tror att Olinda sitter på svaret även om hon är lite sluddrig.
 
DL 6
19:22 Robinson_Robban röstar på Olinda
19:43 Jochenmedbaguetten röstar på Olinda
20:24 Godzilla röstar på Olina
20:36 Naken_Janne röstar på Olinda

21:08 Alexandra_Zassi röstar på Olinda
21:10 Olinda röstar på Robinson_Robban
21:19 Alexandra_Zazzi ändrar röst till Robinson_Robban

Olinda 4
Robinson_Robban 2
 
Teorin/tanken om paow som mysko p.g.a ändringen från Z_S till Kitty, när det handlade om att hennes första teori inte var godkänd, Jochen tog upp det, men köpte paows förklaring, du verkade inte göra det.

Nä, inte siad, Men vi visste att BM var spion, och regel 1a är att ängeln skyddar sig själv = typ sia. Visst, det var fler som inte såg det, sedan minns jag inte vad du skrev om paow-kitty sian (där vet jag att Godzilla tvivlade på deras godhet pga BM's inlägg).
:confused: Antingen har du blandat ihop med mig med någon annan, eller så har jag rätt i min röstning. Jag har inte ifråga satt paows röständringar... Sen minns du inte men antar att det jag har skrivit betyder att jag är skum? :crazy:
 
Jamen vafan, våga vinn liksom och jag vill ju egentligen inte riktigt rösta på @OlindaAlexandra_Zazzi ändrar röst till Robinson_Robban för att jag tror att Olinda sitter på svaret även om hon är lite sluddrig.
Det enda jag är helt hundra på är att jag är god, men Robban är den som sticker ut mest just nu och verkar inte heller riktigt förklara sin motivering till att rösta på mig... Sen är jag fortfarande väldigt misstänksam på Godzilla och nakenjanne också eftersom det känns som om jag har noll koll på dem.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp