Klippte ut de tre et står mellan (för mig) idag ur gårdagens genomgångsinlägg. Tyvärr försvann citaten...
Godzilla
BarenMolle -
Zubeyde_Simsek - missar(Efterröstar på
Mirre) -
Samir
Ev hint från FQ
Teoriar utifrån att BarenMolle skulle pekat ut kitty och paow som skumma.
Naken-
Janne
missar(Efterröstar på
paow) -
Zubeyde_Simsek - Godzilla/
Martin_Melin -
Samir
Verkar ha ganska många lik att handskas med
Hans röständring skaver. Då pakten säkert hellre blev av med Martin än Mirre, så tänker jag att medlemmarna däri hellre röstat på Martin än Zubeyde, för extra alibi?
Olinda
Zubeyde_Simsek -
BarenMolle -
Zubeyde_Simsek -
Samir
Tycker att det är intressant att Olinda bara hoppar på teorin. Speciellt då när JMB skriver att han inte läst paows inlägg. (ang. paows röständringar dl1)
Läser turerna kring Zubeyde och Olinda, där tittar Martin in med:
Försvar av kollega? Eller så vill M_M att det ska se ut så när han dött...
Väljer (?) den vägen som gynnar pakten - att tycka att Z_S skaver/är skum.
Tvivlar på sian - varför?? (vem annars siades?)
Har ingen vidare röstrad, och jag vet att det är svårt att pricka rätt, men det skaver ändå.
Olinda har "sämst" röstrad. Men både Nakenjanne och Godzilla har två missade, och efterrösterna vågar jag inte lita på, där kan man ju skriva lite vad som passar bäst förstunden, när man redan vet resultatet.
Om det nu är så att vi bara har tjuven kvar så har vi ju råd med att rösta ut en in taget tills vi fått tag på tjuven...
Jag kommer inte längre med mina funderingar, känner jag, så jag kan lika gärna rösta nu.
Robinson_Robban röstar på Olinda för att hon är en av de tre på min misstänkt-lista som har sämst röstrad. Tycker det är skumt att M_M "försvarade henne" och att hon inte ville se att det kunde vara så att Kitty siats av paow. Dessutom var hon och Z_S i luven på varandra den lynchen där Z_S åkte (för att M_M röstaes ut som kärlekspartner).