DL 6
19:22 Robinson_Robban röstar på Olinda
19:22 Robinson_Robban röstar på Olinda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken teori hoppar jag på? Jag förstår inte ens vad du referera till? Att jag har en usel röstrad kan jag hålla med om, men nu blev ju inte Z_S siad så att jag ifrågasatte det kanske var rätt vettigt, den som blev siad var Kitty... Så jag undrar lite hur du tänkte här?Olinda
Zubeyde_Simsek - BarenMolle - Zubeyde_Simsek - Samir
Tycker att det är intressant att Olinda bara hoppar på teorin. Speciellt då när JMB skriver att han inte läst paows inlägg. (ang. paows röständringar dl1)
Läser turerna kring Zubeyde och Olinda, där tittar Martin in med:
Försvar av kollega? Eller så vill M_M att det ska se ut så när han dött...
Väljer (?) den vägen som gynnar pakten - att tycka att Z_S skaver/är skum.
Tvivlar på sian - varför?? (vem annars siades?)
Har ingen vidare röstrad, och jag vet att det är svårt att pricka rätt, men det skaver ändå.
Teorin/tanken om paow som mysko p.g.a ändringen från Z_S till Kitty, när det handlade om att hennes första teori inte var godkänd, Jochen tog upp det, men köpte paows förklaring, du verkade inte göra det.Vilken teori hoppar jag på? Jag förstår inte ens vad du referera till? Att jag har en usel röstrad kan jag hålla med om, men nu blev ju inte Z_S siad så att jag ifrågasatte det kanske var rätt vettigt, den som blev siad var Kitty... Så jag undrar lite hur du tänkte här?
Tja, knappt.Robinson_Robban röstar på Zubeyde_Simsek, Zubeyde_Simsek, Martin_Melin, Samir, Smail
Jag vet inte om @Robinson_Robban rad är så mycket bättre än min...
Spännande att du läste in att Paow hade siat Kitty, jag upplevde att det helt enkelt var ett missförstånd som reddes upp, mest för att jag inte förstod vad de tjafsade om första dagen.
Men jag ska försöka hinna läsa in mig lite mer på deras konversationer och se om jag kan se något. Jag tycker att JMB skrev lite märkliga saker i samband med röstningen igår också som jag ska försöka förstå vad han menar.
Hur skulle hon ha betett sig som tjuv menar du? Som tjuv vill man väl knappas utmärka sig tänker jag...
Fast är det verkligen värt att outa sig så att det blir tydligt att man är tjuv för att inte riskera att bli käkad?
Men om du inte tror att paow är tjuven och hon bör antagligen inte vara med i pakten, betyder det att du håller henne för god?
Det är det jag alltid sagt, han tycker bättre om dig än om mig!Det är löst nu...
Ormgrop? Sorry kunde inte låta bli
Du missade ju nästan förfesten du seglade in lite Lahore sent för att verka vara en VIP - var det @paow som körde körde värsta I' m the champion med dig ?( ska bara hitta videon också - brb )Tycker de onda ska vinna nu så vi kan ha efterfest!
Och rimligtvis får vi en by chans imorgon även Olinda är god. Sex () spelare kvar och det kan omöjligt vara fler än två onda. Jag tror bara det är en.
Hörru alla godingar hänger i barenTycker vi lynchar alla goda på en gång