Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Copy/paste från mitt inlägg på sida 59 ang olinda.


Jag har markerat med orange i citaten:

Eftersom jag kanske klarar mig och jag inte fick rösta direkt med att rädda mig själv.

paow röstar på Kitty_Jutbring

Har nämnt det innan. Hon har slarvläst, missat både att jag teoriat och att jag är positv till flera killar. Mycket ulvigt beteende!
Klicka för att se mer...

Första rösten räknades ju inte. Så då röstade jag på Kitty som jag är misstänksam mot. Då insåg jag att det blev lika mellan flera stycken och jag ville verkligen inte åka först. Snacka om att misslyckas liksom!

Något ytterst märkligt - varför ändrar @paow från @Zubeyde_Simsek till @Kitty_Jutbring i ett läge där ändringen gör att paow själv ligger risigare till? Har alltså inte läst inläggen utan bara röstlistan.
JMB skriver visserligen att han inte läst inläggen än, bara röstlistan...


Men din röst är ju precis lika intressant, det skulle ju kunna vara dig Qristina följde, vilket nästan verkar troligare att hon hade hunnit se din röst och tänkt "jag följer ulven som röstade först" i och med att hon skrev att hon inte hade hunnit sett att det var två röster innan på Paow.

Sen kan jag hålla med om att Paows röständring är minst sagt märklig, varför lägga rösten på Kitty i det läget?
C:\Users\Annie\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image003.png

Klicka för att se mer...
Tycker att det är intressant att Olinda bara hoppar på teorin. Speciellt då när JMB skriver att han inte läst paows inlägg.

Olinda
Zubeyde_Simsek - BarenMolle - Zubeyde_Simsek - Samir
Läser turerna kring Zubeyde och Olinda, där tittar Martin in med:

Jag fattar inte vad du menar nu?

Jag är mycket intresserad av korrekta fakta i det här fallet.

Lösa spekulationer tycker jag är lagvidrigt. Därav önskar jag att du förtydligar varför du tycker att Olinda räknat skumt
Klicka för att se mer...
Försvar av kollega? Eller så vill M_M att det ska se ut så när han dött...


Mest hennes sätt att försöka få mig till ulv för att jag inte räknade med att det absolut måste finnas övriga deltagare. De enda som kan vara helt säkra på att det finns övriga är som sagt pakten... Sen är det troligt att det finns övriga men hur många, det är väldigt osäkert.

Ja övriga deltagare=bybor men eftersom de är obebodda öar och ingen av oss kan kallas bybor så blir det övriga deltagare.
C:\Users\Annie\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image004.png
Pakten vet ju hur många som ingår i pakten, därmed kan de räkna ut hur många som är övriga deltagare är. 7+2+X+Y=16 Y=antalet i pakten, pakten har det svaret och kan då alltså relativt lätt räkna ut vad X blir.
Ja, det är troligt att det finns övriga deltagare, de står på rollistan. Och hade det inte funnits så hade onda vunnit redan innan leken startat.


Du får ursäkta men det sticker rätt rejält med dina godförklaringar av dig själv, jag säger som@Martin_Melin kan du peka på var du menar att Molle vet att du är siad? Är det bara det där stycket om saxen som du far efter?
Väljer (?) den vägen som gynnar pakten - att tycka att Z_S skaver/är skum.


Spännande att du läste in att Paow hade siat Kitty, jag upplevde att det helt enkelt var ett missförstånd som reddes upp, mest för att jag inte förstod vad de tjafsade om första dagen.

Men jag ska försöka hinna läsa in mig lite mer på deras konversationer och se om jag kan se något. Jag tycker att JMB skrev lite märkliga saker i samband med röstningen igår också som jag ska försöka förstå vad han menar.
Klicka för att se mer...
Tvivlar på sian - varför?? (vem annars siades?)

Har ingen vidare röstrad, och jag vet att det är svårt att pricka rätt, men det skaver ändå.
 
Copy/paste från mitt inlägg på sida 59 ang olinda.


Jag har markerat med orange i citaten:

Eftersom jag kanske klarar mig och jag inte fick rösta direkt med att rädda mig själv.

paow röstar på Kitty_Jutbring

Har nämnt det innan. Hon har slarvläst, missat både att jag teoriat och att jag är positv till flera killar. Mycket ulvigt beteende!
Klicka för att se mer...

Första rösten räknades ju inte. Så då röstade jag på Kitty som jag är misstänksam mot. Då insåg jag att det blev lika mellan flera stycken och jag ville verkligen inte åka först. Snacka om att misslyckas liksom!

Något ytterst märkligt - varför ändrar @paow från @Zubeyde_Simsek till @Kitty_Jutbring i ett läge där ändringen gör att paow själv ligger risigare till? Har alltså inte läst inläggen utan bara röstlistan.
JMB skriver visserligen att han inte läst inläggen än, bara röstlistan...


Men din röst är ju precis lika intressant, det skulle ju kunna vara dig Qristina följde, vilket nästan verkar troligare att hon hade hunnit se din röst och tänkt "jag följer ulven som röstade först" i och med att hon skrev att hon inte hade hunnit sett att det var två röster innan på Paow.

Sen kan jag hålla med om att Paows röständring är minst sagt märklig, varför lägga rösten på Kitty i det läget?
C:\Users\Annie\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image003.png

Klicka för att se mer...
Tycker att det är intressant att Olinda bara hoppar på teorin. Speciellt då när JMB skriver att han inte läst paows inlägg.

Olinda
Zubeyde_Simsek - BarenMolle - Zubeyde_Simsek - Samir
Läser turerna kring Zubeyde och Olinda, där tittar Martin in med:

Jag fattar inte vad du menar nu?

Jag är mycket intresserad av korrekta fakta i det här fallet.

Lösa spekulationer tycker jag är lagvidrigt. Därav önskar jag att du förtydligar varför du tycker att Olinda räknat skumt
Klicka för att se mer...
Försvar av kollega? Eller så vill M_M att det ska se ut så när han dött...


Mest hennes sätt att försöka få mig till ulv för att jag inte räknade med att det absolut måste finnas övriga deltagare. De enda som kan vara helt säkra på att det finns övriga är som sagt pakten... Sen är det troligt att det finns övriga men hur många, det är väldigt osäkert.

Ja övriga deltagare=bybor men eftersom de är obebodda öar och ingen av oss kan kallas bybor så blir det övriga deltagare.
C:\Users\Annie\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image004.png
Pakten vet ju hur många som ingår i pakten, därmed kan de räkna ut hur många som är övriga deltagare är. 7+2+X+Y=16 Y=antalet i pakten, pakten har det svaret och kan då alltså relativt lätt räkna ut vad X blir.
Ja, det är troligt att det finns övriga deltagare, de står på rollistan. Och hade det inte funnits så hade onda vunnit redan innan leken startat.


Du får ursäkta men det sticker rätt rejält med dina godförklaringar av dig själv, jag säger som@Martin_Melin kan du peka på var du menar att Molle vet att du är siad? Är det bara det där stycket om saxen som du far efter?
Väljer (?) den vägen som gynnar pakten - att tycka att Z_S skaver/är skum.


Spännande att du läste in att Paow hade siat Kitty, jag upplevde att det helt enkelt var ett missförstånd som reddes upp, mest för att jag inte förstod vad de tjafsade om första dagen.

Men jag ska försöka hinna läsa in mig lite mer på deras konversationer och se om jag kan se något. Jag tycker att JMB skrev lite märkliga saker i samband med röstningen igår också som jag ska försöka förstå vad han menar.
Klicka för att se mer...
Tvivlar på sian - varför?? (vem annars siades?)

Har ingen vidare röstrad, och jag vet att det är svårt att pricka rätt, men det skaver ändå.
Det här blev ju knappt läsbart ...
 
Men helvete! Alexandra_Zazzi ändrar (igen!) till Jochenmedbaguetten för att jag tror att hen är den ende av oss som är så skarp att hen stjäl käket det sista hen gör.
 
DL 6
19:22 Robinson_Robban röstar på Olinda
19:43 Jochenmedbaguetten röstar på Olinda
20:24 Godzilla röstar på Olina
20:36 Naken_Janne röstar på Olinda

21:08 Alexandra_Zassi röstar på Olinda
21:10 Olinda röstar på Robinson_Robban
21:19 Alexandra_Zazzi ändrar röst till Robinson_Robban

21:29 Alexandra_Zazzi ändrar (igen!) till Jochenmedbaguetten
21:30 Olinda ändrar sin röst till JMB

Olinda 4
JMB 2
 
DL 6
19:22 Robinson_Robban röstar på Olinda
19:43 Jochenmedbaguetten röstar på Olinda
20:24 Godzilla röstar på Olina
20:36 Naken_Janne röstar på Olinda

21:08 Alexandra_Zassi röstar på Olinda
21:10 Olinda röstar på Robinson_Robban
21:19 Alexandra_Zazzi ändrar röst till Robinson_Robban
21:29 Alexandra_Zassi ändrar röst till Jochenmedbatuetten
21:30 Olinda ändrar röst till JMB

21:31 Robinson_Robban ändrar röst till JochenMedbaguetten

Olinda 4
Jochenmedbaguetten 2
 
DL 6
19:22 Robinson_Robban röstar på Olinda
19:43 Jochenmedbaguetten röstar på Olinda
20:24 Godzilla röstar på Olina
20:36 Naken_Janne röstar på Olinda

21:08 Alexandra_Zassi röstar på Olinda
21:10 Olinda röstar på Robinson_Robban
21:19 Alexandra_Zazzi ändrar röst till Robinson_Robban
21:29 Alexandra_Zassi ändrar röst till JochenmedbaGuetten
21:30 Olinda ändrar röst till JMB

21:31 Robinson_Robban ändrar röst till JochenMedbaguetten

Olinda 4
Jochenmedbaguetten 2
inte kan jag stava heller
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp