Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Under natten hade ett tropiskt oväder dragit in över ön och när deltagarna nu på morgonen gick upp för att se över förstörelsen så var det första de såg Kittys trasiga onanikoja.

Tyvärr hade Kitty tillbringat natten i kojan och var nu så omskakad och förvirrad så produktionen såg ingen annan utväg än att transportera henne till lyxhotellet så hon får vila upp sig och komma till sans igen.

Kitty Jutbring var bybo



DagDL 21.30 (OBS! NY TID!)
NattDL 07.30
 
Aaah ja vaknade nu..det blev ett jäkla partande igår och ett jäkla bråk då @paow bara klängde sig på både Samir och Smail..hon tyckte det var lika bra att ta båda eftersom hon inte kunde skilja dom åt ;)
ja hon är en riktig mansslukerska varför tror du jag kedjade fast min gullegris i sängen för?;)
Och rumsnumret var en väl bevarad hemlighet:D
 
ja hon är en riktig mansslukerska varför tror du jag kedjade fast min gullegris i sängen för?;)
Och rumsnumret var en väl bevarad hemlighet:D

Älskade lilla @Zubbis - har du inte lattjat färdigt med mig nu? Kan inte jag också få komma till poolen en stund? @paowsan vill också känna lite på cuffsingarna juh - eller ska vi ta henne tillsammans? Snälla gulliga rara änglalika du :love::heart
 
Under natten hade ett tropiskt oväder dragit in över ön och när deltagarna nu på morgonen gick upp för att se över förstörelsen så var det första de såg Kittys trasiga onanikoja.

Tyvärr hade Kitty tillbringat natten i kojan och var nu så omskakad och förvirrad så produktionen såg ingen annan utväg än att transportera henne till lyxhotellet så hon får vila upp sig och komma till sans igen.

Kitty Jutbring var bybo



DagDL 21.30 (OBS! NY TID!)
NattDL 07.30
Lugn Kitty :heart, vi ska ta tand om dig, vill du ha en drink, en stor stark eller en stor Whisky?

Jag tror de flesta behöver en återställare eller tre.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avlivning älskade katt
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp