Harald_Treutiger
Trådstartare
Det är nog inte denna planka...Äh, jag gör plankan varje dag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog inte denna planka...Äh, jag gör plankan varje dag...
Det är nog inte denna planka...
Sluta leta upp roliga filmer och kom med resultatet nu så jag kan gå och lägga mig!Det är nog inte denna planka...
Wohoooo!!!Det är nervigt i nya lag Väst efter sammanslagningen, det märks att deltagarna inte riktigt litar på varandra. Gamla lag Nord känner sig lite i underläge, men efter att ha spridit ett rykte att det finns en pakt och att Smail ingår får övriga i gamla lag Syd att fundera över sina lojaliteter och om lag Nord kan vara något på spåret.
Efter ytterligare lite övertalning i bakgrunden är det klart och Smail röstas ut med övervägande majoritet - 7-1.....
Ulven Smail får göra övriga utröstade deltagare sällskap på lyxhotellet på ön bredvid.
NattDL 09.00
DagDL 22.00
Det är nervigt i nya lag Väst efter sammanslagningen, det märks att deltagarna inte riktigt litar på varandra. Gamla lag Nord känner sig lite i underläge, men efter att ha spridit ett rykte att det finns en pakt och att Smail ingår får övriga i gamla lag Syd att fundera över sina lojaliteter och om lag Nord kan vara något på spåret.
Efter ytterligare lite övertalning i bakgrunden är det klart och Smail röstas ut med övervägande majoritet - 7-1.....
Ulven Smail får göra övriga utröstade deltagare sällskap på lyxhotellet på ön bredvid.
NattDL 09.00
DagDL 22.00
Trekant på lyxhotellet?
båda är bad boys så borde vara i din smak
Inga kommentarerTrist att vara ulv i den här leken!
Kollade första sidan och det står gör sitt val till dagdl används följande nattdl, det tolkar jag som att tjuven inte får spara?Jag funderar på - kan tjuven spara sitt gods?
Och alltså ha stulit käket av Smail igår för att kunna käka inatt?
Eller är det bara för tidigt på morgonen?
Vad bra, jag orkade inte kolla.Kollade första sidan och det står gör sitt val till dagdl används följande nattdl, det tolkar jag som att tjuven inte får spara?
Sen fick tjuven bara tjuva tre gånger som lyckas.