Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

DL 5 22:00
16:50 Kitty_Jutbring röstar på Smail
20:12 Jochenmedbaguetten röstar på Smail
20:17 Alexandra_Zazzi röstar på Smail
20:33 Robinson_Robban röstar på Smail

Smail: 4
 
@NakenJanne har gått mig rätt spårlöst förbi måste jag erkänna. :o
Det mest utstickande var väl möjligtvis röständringen till polisen i DL3 men jag tycker faktiskt att den snarare talar till Jannes fördel än tvärtom.
Att röständra drar blickarna till sig och de flesta ulvar brukar vilja undvika det.
Fast åas tror jag att det bara finns en ulv kvar och att det är @Smail så om Janne är ond är han isf tjuv och ändrar för att?

Äh, jag vet inte.
 
Näe, nån tjuv är jag inte. Har faktiskt aldrig testat den rollen så jag vet iofs inte om man skulle röständrat som tjuv eller inte men ändock :p

Jag har sovit 4h idag och skall vara uppe hela natten igen så måste lägga mig nu åteminstone få 1h sömn.
Därför måste jag rösta, har försökt läsa igenom det som hänt idag men pga mkt ot så kändes det väldigt jobbigt.
Jag följer därför Kitty och hoppas att hon har rätt. Har hon inte det så får vi väl en ny chans imorgon och ingen skugga ska falla på henne över det, men jag kan tyvärr inte producera något bättre idag.
NakenJanne röstar på Smail
eftersom jag tycker att Kittys teorier kring honom verkar vettiga. Sättet han skrivit om Alexandras röst på Mirre känns som en ond som försöker så misstankar.
 
DL 5 22:00
16:50 Kitty_Jutbring röstar på Smail
20:12 Jochenmedbaguetten röstar på Smail
20:17 Alexandra_Zazzi röstar på Smail
20:33 Robinson_Robban röstar på Smail
20:48 NakenJanne röstar på Smail


Smail: 5
 
Helt enkelt för att @paow sa det! :p
Här tycket jag Alexandra pekar ut Paow till ulvarna. Så jag tror Alexandra är tjuv.

Egentligen borde jag rösta på någon jag tror är ulv men jag röstar istället på den jag är säkrast som ond.

Smail röstar på Alexandra_Zazzi

Det är något skumt med henne. Jag tycker hon pekade ut paow till ulvarna och det var konstigt igår att hon var osäker på samirs ondhet då det var ganska tydligt att kitty siat honom.
 
DL 5 22:00
16:50 Kitty_Jutbring röstar på Smail
20:12 Jochenmedbaguetten röstar på Smail
20:17 Alexandra_Zazzi röstar på Smail
20:33 Robinson_Robban röstar på Smail
20:48 NakenJanne röstar på Smail
21:09 Smail röstar på Alexandra_Zazzi


Smail: 5
Alexandra_Zazzi
 
DL 5 22:00

16:50 Kitty_Jutbring röstar på Smail
20:12 Jochenmedbaguetten röstar på Smail
20:17 Alexandra_Zazzi röstar på Smail
20:33 Robinson_Robban röstar på Smail
20:48 NakenJanne röstar på Smail
21:09 Smail röstar på Alexandra_Zazzi


Smail: 5
Alexandra_Zazzi: 1
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avlivning älskade katt
  • Valp 2024
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp