Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Här tycket jag Alexandra pekar ut Paow till ulvarna. Så jag tror Alexandra är tjuv.

Egentligen borde jag rösta på någon jag tror är ulv men jag röstar istället på den jag är säkrast som ond.

Smail röstar på Alexandra_Zazzi

Det är något skumt med henne. Jag tycker hon pekade ut paow till ulvarna och det var konstigt igår att hon var osäker på samirs ondhet då det var ganska tydligt att kitty siat honom.
Tja, den motiveringen gör mig mer säker på din ondhet...
 
@Robinson_Robban har jag svårt att se som ond faktiskt. Tidiga röster som efter inledande felhugg har varit rätt på och visst kan hen vara tjuv men jag har svårt att se det just nu.

Nu blir det väldigt kortfattat för min ork är bara fetslut men @Olinda känns mest snurrig och då återstår @Godzilla .

Kan Godzilla vara tjuven? Ja, kanske men ikväll är jag inte människa nog att sy ihop säcken så jag hoppas att @Smail är den sista ulven så har vi marginal att gissa fel några gånger.
 
Verkar inte bli mycket till röstning idag heller :p

Jag har försökt läsa igenom och bilda mig en egen uppfattning om alla, men jag kommer ärligt inte så långt. Jag hittar saker som tyder på båda håll hos alla. Men jag faller för grupptrycket och litar på att Kitty har tolkat saken rätt eftersom hon är den enda jag känner mig säker på som god.

Godzilla röstar på Smail

För att jag litar på Kittys, och jag tycker att han har försökt sprida misstankar mot Alexandra_Zazzi på ganska lösa grunder.

 
DL 5 22:00

16:50 Kitty_Jutbring röstar på Smail
20:12 Jochenmedbaguetten röstar på Smail
20:17 Alexandra_Zazzi röstar på Smail
20:33 Robinson_Robban röstar på Smail
20:48 NakenJanne röstar på Smail
21:09 Smail röstar på Alexandra_Zazzi

21:26 Godzilla röstar på Smail


Smail: 6
Alexandra_Zazzi: 1
 
Kan inte @Olinda komma in nu och redogöra för sina tankar så jag kan gå och lägga mig? :angel:
Jag är här nu! :D Eftersom jag tidigare idag tyckte att jag hade lite svårt att hålla isär Smail och Samir så har jag lite svårt att vara helt övertygad om att det är Smails inlägg som gör att han känns ulvig, men ni andra verkar mer än övertygade och jag tror ännu mindre att Alexandra skulle vara ulv just nu.
Olinda röstar på Smail eftersom han känns väldigt har smitit under radar, att den enda goda jag verkligen litar på pekar ut honom som ond gör jag följer strömmen och röstar där.
 
DL 5
16:50 Kitty_Jutbring röstar på Smail
20:12 Jochenmedbaguetten röstar på Smail
20:17 Alexandra_Zazzi röstar på Smail
20:33 Robinson_Robban röstar på Smail
20:48 NakenJanne röstar på Smail
21:09 Smail röstar på Alexandra_Zazzi
21:26 Godzilla röstar på Smail
21:50 Olinda röstar på Smail

Smail: 7
Alexandra_Zassi: 1
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avlivning älskade katt
  • Valp 2024
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp