Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Tack, eller nåt? :D

Jag har inte koll :p
Mer än jag känns det som...:crazy::rofl:

Läste Smails inlägg från idag och jag reagerar också på hur han försöker kasta misstankar mot Alexandra för hennes röst på Mirre - som Alexandra misstänkt tidigare. Dessutom tycker jag att det vore mer typiskt ulv att följa drevet (även om ulvar kan göra vad som helst).

Jag är skittrött och måste upp 5.45 så eftersom jag reagerar på ovanstående och tror att Kitty är god lägger jag min röst:

Jochenmedbaguetten röstar på Smail
 
Jag är alldeles för trött just nu för att sitta och leta igenom leken nu som @Robinson_Robban (kudos till dig som lägger ner jobbet! :up:) men jag står fast vid att jag tycker @Smail verkar ha ruskigt otrimmade polisonger.

Den sena rösten på @Martin_Melin luktar väldigt mycket alibi för mig och gårdagens röst säger ju egentligen ingenting. Jag skulle inte tippa Smail som tjuv utan jag tror att hen sitter i lyan.
Dagens försök att misstänkliggöra mig talar inte heller till hens fördel, att först inte läsa vad jag skrivit (att jag var säker@Kitty_Jutbrings godhet) och att sen tycka det är skumt att jag inte följde drevet igår känns mest desperat.

Alexandra_Zazzi röstar på Smail
 
DL 5 22:00
16:50 Kitty_Jutbring röstar på Smail
20:12 Jochenmedbaguetten röstar på Smail
20:17 Alexandra_Zazzi röstar på Smail

Smail: 3
 
Kan lika gärna rösta jag med.
Då de jag håller för troligt goda har röstat på Smail så kommer jag att följa dem.
Dessutom så hade ALEX faktiskt röstat på Mirre dagen innan , så det var inte så att hon ur det blå la en "uddaröst" igår. Så, som sagt.

Robinson_Robban röstar på Smail

(nu höll det på att bli riktiga nicket :p)

Så, nu ska jag fixa kvällsmat, man blir ju utsvulten här på ön, bara pakten som får käka.
 
@Jochenmedbaguetten tyckte jag ju var skum (eftersom jag tom röstade på hen i DL2 med teorin om att Qristina följde ulv osv) men jag vet att jag tyckte försvaret efteråt kändes genuint när JMB trodde sig bli lynchad.
Såhär i efterhand känns också rösten på @Kitty_Jutbring i samma DL som något en ond inte "borde" göra.
Jag är inte säker på JMBs godhet för om jag gissat rätt på vem som döljer sig bakom baguetten så kan jag bli rejält lurad men JMB toppar inte min lista över misstänkta iaf.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp