Ja serru jag var liksom först att hitta honom vid poolkanten inte lätt att tävla mot en ängel
Meh! Ja e ju schenerös å delar me mig ju! Zubba.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja serru jag var liksom först att hitta honom vid poolkanten inte lätt att tävla mot en ängel
Hur menar du att det skulle ha varit en hint? Om Godzilla.Kan det vara en hint till lyan?
Att FarmenQristinas kommentar på Godzillas inlägg är en hint från henne om att hon är fåret.Hur menar du att det skulle ha varit en hint? Om Godzilla.
Mer än jag känns det som...Tack, eller nåt?
Jag har inte koll
Äsch, jag ska upp 5.32 så jag tror jag vinner!Jag är skittrött och måste upp 5.45
Baktalar du mig?Men du sa ju att du inte kunde?!
Baktalar du mig?
*Vänder rygget till och går för att umgås med trevligt folk istället*
Jag tänker inte stiga upp en minut före 7. Sovmorgon!Äsch, jag ska upp 5.32 så jag tror jag vinner!
Er kära programledare kommer att sova ut i lyxsviten på hotellet och inte vakna en minut innan 08.59......Jag tänker inte stiga upp en minut före 7. Sovmorgon!
Jag tänker inte stiga upp en minut före 7. Sovmorgon!
Men partyt? Inte missar du det?Er kära programledare kommer att sova ut i lyxsviten på hotellet och inte vakna en minut innan 08.59......
Jag joinar direkt e örådet tillsammans med den utröstade deltagaren. Inte kan man missa festen (det blir väl iaf jag som får stå för notan misstänker jag... )Men partyt? Inte missar du det?
Jag joinar direkt e örådet tillsammans med den utröstade deltagaren. Inte kan man missa festen (det blir väl iaf jag som får stå för notan misstänker jag... )
Bjuder du in till trekant?Meh! Ja e ju schenerös å delar me mig ju! Zubba.