Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Martin_Melin Pakt
Emma_Andersson Drake
FarmenQristina fåret
Paow generöse siaren
Mirre_Hammarling Pakt
Baren-Molle Spionen
Zübeyde Simsek Ängel
Gunilla Persson tvilling

Samir pakt


Robinson-Robban
Godzilla
Jochenmbaguetten
Olinda
Alexandra_Zazzi
Naken-Janne
Smail
Kitty Jutbring

Tvillingar - En tvilling kvar

Nattvakten

Ficktjuven
Pakten
Jag försöker bringa lite ordning i min stackars hjärna, kom vi någon gång fram till hur många vi trodde att det kunde vara i pakten?

Kitty är den enda som jag känner mig trygg i att sätta åt det goda hållet.
Jag måste nog ta mig en titt på röstlistorna också, jag blir inte riktigt klok på Alexandras röst på Mirre, vid det laget så borde pakten ha märkt att röstningen gick åt Samirs håll och då lägga en röst på en kollega för att denne inte längre kan vara med känns lite knepigt. Men å andra sidan så skulle det kunna vara så för att så skulle ulvarna aldrig göra... :cautious::arghh:


edit nu gick ändringen igenom på färgen O_o
 
Efter gårdagens tumultartade Öråd och sedan det oväntade beskedet om sammanslagningen, så bestämmer sig programledningen att deltagarna ska få lite möjlighet att hämta sig (och sina saker) och flytta ihop i det nya lägret Lag Väst. Det kommer nog ta hela dagen så Robinsontävlingen ställs in och man går direkt till Öråd ikväll istället


DagDl 22.00
NattDL 09.00

Jag menade ju inte att ni inte skulle teoria på hela dagen.........:angel:
 
Martin_Melin Pakt
Emma_Andersson Drake
FarmenQristina fåret
Paow generöse siaren
Mirre_Hammarling Pakt
Baren-Molle Spionen
Zübeyde Simsek Ängel
Gunilla Persson tvilling

Samir pakt


Robinson-Robban
Godzilla
Jochenmbaguetten
Olinda
Alexandra_Zazzi
Naken-Janne
Smail
Kitty Jutbring

Tvillingar - En tvilling kvar

Nattvakten

Ficktjuven
Pakten
Jag försöker bringa lite ordning i min stackars hjärna, kom vi någon gång fram till hur många vi trodde att det kunde vara i pakten?


Kitty är den enda som jag känner mig trygg i att sätta åt det goda hållet.
Jag måste nog ta mig en titt på röstlistorna också, jag blir inte riktigt klok på Alexandras röst på Mirre, vid det laget så borde pakten ha märkt att röstningen gick åt Samirs håll och då lägga en röst på en kollega för att denne inte längre kan vara med känns lite knepigt. Men å andra sidan så skulle det kunna vara så för att så skulle ulvarna aldrig göra... :cautious::arghh:
Men va fan? Hur kan pakten bli grön? Jag gjorde ju den röd som ficktjuven? Och inte går det att ändra heller? :cautious:
 
DL 1
20:21 Jochenmedbaguetten röstar på paow
20:40 Emma_Andersson röstar på Olinda
20:57 Gunilla_Persson röstar på Martin_Melin
21:00 Kitty_Jutbring röstar på paow

21:30 FarmenQristina röstar på paow
21:33 Robinson_Robban röstar på Zubeyde_Simsek
21:42 Martin_Melin röstar på BarenMolle

21:42 Paow röstar på Zubeyde_Simsek
21:44 Olinda röstar på Zubeyde_Simsek
21:44 Jochenmedbaguetten ändrar röst till FarmenQristina
21:44 BarenMolle röstar på FarmenQristina
21:44 Mirre_Hammarling röstar på Kitty_Jutbring
21:47 Smail röstar på Gunilla_Persson

21:49 paow "ändrar röst" till Kitty_Jutbring
21:50 Alexandra_Zassi röstar på Gunilla_Persson
21:54 Godzilla röstar på BarenMolle
21:55 paow ändrar röst till FarmenQristina
21:56 FarmenQristina ändrar röst till Gunilla_Persson
22:00 Zubeyde_Simsek röstar på Olinda

FarmenQristina, svart får
Gunilla_Persson, tvilling
DL 2
20.02 Robinson_Robban röstar Zubeyde_Simsek
21.22 Paow röstar på barenMolle
21.42 Emma_Andersson röstar på BarenMolle
21.47 Olinda röstar på BarenMolle

21.51 Zubeyde_Simsek röstar på Olinda
21.52 Kitty_Jutbring röstar på Jochenmedbaguetten
21.52 NakenJanne röstar på Zubeyde_Simsek
21.56 Godzilla röstar på Zubeyde_Simsek
21.57 Molle röstar på Jochenmedbaguetten
21.58 Alexandra_Zazzi röstar på Jochenmedbaguetten
21.58 Mirre_Hammarling röstar på BarenMolle
21.59 Smail röstar på Jochenmedbaguetten.
21.59 Jochenmedbaguetten röstar på Kitty Jutbring
21.59 Martin_Melin röstar på BarenMolle.
22.00 Zubeyde röstar på Jochenmedbaguetten

BarenMolle, lösmynt spion
inget käk
DL 3
14:55 Mirre_Hammarling röstar på Zubeyde_Simsek
15:50 Martin_Melin röstar på Kitty_Jutbring
19:17 Robinson_Robban röstar på Martin_Melin
20:56 Kitty_Jutbring röstar på Martin_Melin
21:41 Alexandra_Zazzi röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Zubeyde röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Paow röstar på Godzilla
21:49 Jochenmedbaguetten röstar på Mirre Hammarling

21:53 NakenJanne röstar på Godzilla
21:56 Olinda röstar på zubeyde_Simse
21:58 Smail röstar på Martin_Melin
21:59 Samir röstar på Martin_melin
22:00 Naken_Janne ändrar röst till Martin_Melin

Martin_Melin, ulv o kärlekspar med
Zubeyde_Simsek, ängel
paow, generös siare

DL 4
12:34 Kitty_Jutbring röstar på Samir
15:06 Robinson_Robban röstar på Samir
15:45 Samir röstar på Mirre_hammarling
18:56 Jochenmedbaguetten röstar på Samir
19.43 Godzilla röstar på Samir
20.19 NakenJanne röstar på Samir
20:24 Alexandra_Zazzi röstar på Mirre_Hammarlin
20:33 Olinda röstar på Samir
20:38 Smail röstar på Samir
21:15 Emma_Andersson röstar på Samir

Samir: 8
Mirre_hammarling: 2


Så finns de här tillgängliga också
 
Martin_Melin Pakt
Emma_Andersson Drake
FarmenQristina fåret
Paow generöse siaren
Mirre_Hammarling Pakt
Baren-Molle Spionen
Zübeyde Simsek Ängel
Gunilla Persson tvilling

Samir pakt


Robinson-Robban
Godzilla
Jochenmbaguetten
Olinda
Alexandra_Zazzi
Naken-Janne
Smail
Kitty Jutbring

Tvillingar - En tvilling kvar

Nattvakten

Ficktjuven
Pakten
Vad konstigt! Den var rödmarkerad när jag citerade, jag fetade bara. :)

Edit: Kan ju vara bra att uppdatera sidan innan man skriver! :p
 
Godzilla har verkligen bara smugit med, inga inlägg som får mig att reagera, ingen röstning som sticker ut, sånt gör mig en aning nervös.

JMB, jag blir fundersam, först fåret som röstar lika i första dl, sen en rätt udda röst i dl 2 på Kitty när han själv ligger uppe för lottning, varför? Själv säger han att det var för att rösta på den som han misstänkte mest men vid det laget så tyckte jag inte att kitty var så skum längre.

Nakenjanne, väldigt märklig röständring i dl 3, jag ser ingen som helst logik i den oavsett vilken roll han har O_o Rösten på Zubeyde i andra är även den lite knepig, kort sagt så blir jag inte klok på han...

Robban, något gör att jag vill hålla honom åt det godare hållet, trots märklig klädsel :p men jag är lite rädd det är mer en helt orationell känsla än något som faktiskt stämmer. Röstningsmässigt så finns det lite frågetecken med den där första rösten på Martin i dl 3.

Smail, jag måste kolla igenom, jag blandar ihop smail med samir och det känns som om jag håller smail åt det onda hållet bara för att samir var det och det kan vara farlig.

gjorde det lite mer lättläst
 
Martin_Melin Pakt
Emma_Andersson Drake
FarmenQristina fåret
Paow generöse siaren
Mirre_Hammarling Pakt
Baren-Molle Spionen
Zübeyde Simsek Ängel
Gunilla Persson tvilling

Samir pakt


Robinson-Robban
Godzilla
Jochenmbaguetten
Olinda
Alexandra_Zazzi
Naken-Janne
Smail
Kitty Jutbring

Tvillingar - En tvilling kvar

Nattvakten

Ficktjuven
Pakten
Jag försöker bringa lite ordning i min stackars hjärna, kom vi någon gång fram till hur många vi trodde att det kunde vara i pakten?

Kitty är den enda som jag känner mig trygg i att sätta åt det goda hållet.
Jag måste nog ta mig en titt på röstlistorna också, jag blir inte riktigt klok på Alexandras röst på Mirre, vid det laget så borde pakten ha märkt att röstningen gick åt Samirs håll och då lägga en röst på en kollega för att denne inte längre kan vara med känns lite knepigt. Men å andra sidan så skulle det kunna vara så för att så skulle ulvarna aldrig göra... :cautious::arghh:


edit nu gick ändringen igenom på färgen O_o
Men jag la ju ingen röst på en kollega, jag röstade (precis som dagen innan) på vad jag misstänkte var en ulv.
Och det var det ju. Att Samir skulle åka stod rätt klart och då ville jag visa vad jag trodde.
 
För att du verkar tycka att Zubeyde borde vara säker på vem pakten misslyckats med att käka, och det tycker inte jag är så säkert. Kanske kan hon ha räknat ut det, kanske inte. Känns som du fiskar efter en god roll, lite som om pakten funderar på om de ska käka samma igen eller om det var tjuven de gav sig på.
Men jag kanske överanalyserar...



Min "nästa misstänkta på listan" var Mirre, påa Z_S röst där, mest. Men nu åkte ju hon igår, så då vet jag inte riktigt vart jag ska fortsätta.
Måste nog sätta mig och läsa igenom leken ordentligt, men det får bli efter jobbet, om jag är kvar i leken då.
Fast nä? Jag tycker inte att hon borde vara säker, däremot så är det väl rimligt att tro att hon hade en aning iallafall eftersom hon troligen fick spioninfon. Varför skulle jag fiska efter en god roll? Skulle jag lyckats lista ut en god roll skulle jag knappats skriva ut det öppet och bjuda ulvarna på det.
 
Fast nä? Jag tycker inte att hon borde vara säker, däremot så är det väl rimligt att tro att hon hade en aning iallafall eftersom hon troligen fick spioninfon. Varför skulle jag fiska efter en god roll? Skulle jag lyckats lista ut en god roll skulle jag knappats skriva ut det öppet och bjuda ulvarna på det.
Okej, då läste jag in mer i din kommentar än vad som fanns där...
Min fundering var om pakten fiskade efter info om ifall de misslyckats med att käka tjuven eller nattvakten...
 
Martin_Melin Pakt
Emma_Andersson Drake
FarmenQristina fåret
Paow generöse siaren
Mirre_Hammarling Pakt
Baren-Molle Spionen
Zübeyde Simsek Ängel
Gunilla Persson tvilling

Samir pakt


Robinson-Robban
Godzilla
Jochenmbaguetten
Olinda
Alexandra_Zazzi
Naken-Janne
Smail
Kitty Jutbring

Tvillingar - En tvilling kvar

Nattvakten

Ficktjuven
Pakten
Jag försöker bringa lite ordning i min stackars hjärna, kom vi någon gång fram till hur många vi trodde att det kunde vara i pakten?

Kitty är den enda som jag känner mig trygg i att sätta åt det goda hållet.
Jag måste nog ta mig en titt på röstlistorna också, jag blir inte riktigt klok på Alexandras röst på Mirre, vid det laget så borde pakten ha märkt att röstningen gick åt Samirs håll och då lägga en röst på en kollega för att denne inte längre kan vara med känns lite knepigt. Men å andra sidan så skulle det kunna vara så för att så skulle ulvarna aldrig göra... :cautious::arghh:


edit nu gick ändringen igenom på färgen O_o
+ övriga deltagare/bybor

Det måste det finnas kvar, annars hade pakten vunnit redan ;)
 
Jag är på hundutställning och kommer tyvärr inte att vara hemma på ett par timmar. Igår var jag helt slut så jag röstade och föll väl i koma direkt när jag kom hem. Inser att jag har supermycket att läsa när jag väl är hemma. Står i garderoben och väntar, så nu kollar jag lite översiktligt.
 
Kitty är den enda som jag känner mig trygg i att sätta åt det goda hållet.
Jag måste nog ta mig en titt på röstlistorna också, jag blir inte riktigt klok på Alexandras röst på Mirre, vid det laget så borde pakten ha märkt att röstningen gick åt Samirs håll och då lägga en röst på en kollega för att denne inte längre kan vara med känns lite knepigt. Men å andra sidan så skulle det kunna vara så för att så skulle ulvarna aldrig göra... :cautious::arghh:

Kort om Alexandras röst - har hon inte misstänkt Mirre ganska länge? Jag har för mig att hon skrev något om att hon trodde att även Mirre satt i lyan efter lynchen när Martin åkte. Så jag tycker inte att rösten är så märklig.

Nu ska jag hoppa in i bilen.
 
Jag känner lite att jag måste rösta, för jag måste göra det jag inte gjorde igår, och det tar lite tid.

Jag känner mig mest osäker på Smail just nu. Tycker det ser illa ut med att han kastar misstankar mot Alexandra_Z för att hon inte röstade som alla andra i gårdagens deadline. Att hon skulle försöka få andra att följa hennes röst.

Jag känner bara att vad sjutton är det för teori? Den känns rätt lam. Alltså, majoriteten av rösterna hade väl redan hamnat på Samir när Alexandra lade sin röst. Om det dessutom är så att hon misstänkte Mirre ett längre tag är det väl inte så konstigt att hon valde att lägga rösten där. Med det sagt är jag ändå lite orolig med var jag har henne, men som jag skrivit tycker jag att det finns saker som talar till att hon kan vara god. Eller inte ulv åtminstone. Hänvisar till mina tidigare teorier inatt.

Dessutom har Smail inte skrivit så mycket som finns att ta på, tycker jag. Han har skrivit en massa kortare inlägg med tankar, men har inte skrivit så många längre inlägg där han skriver om vad han tycker om olika deltagare. Det gör att han glider undan lättare.

Det här inlägget under är som sagt det enda längre jag hittade från Smail när jag gick igenom igår natt.

DL 3
14:55 Mirre_Hammarling röstar på Zubeyde_Simsek
15:50 Martin_Melin röstar på Kitty_Jutbring
19:17 Robinson_Robban röstar på Martin_Melin
20:56 Kitty_Jutbring röstar på Martin_Melin
21:41 Alexandra_Zazzi röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Zubeyde röstar på Mirre_Hammarling
21:48 Paow röstar på Godzilla
21:49 Jochenmedbaguetten röstar på Mirre Hammarling

21:53 NakenJanne röstar på Godzilla
21:56 Olinda röstar på zubeyde_Simse
21:58 Smail röstar på Martin_Melin
21:59 Samir röstar på Martin_melin
22:00 Naken_Janne ändrar röst till Martin_Melin

Jag tror mycket väl att ulvarna gärna ville ha ut Martin igår och att det gömmer sig minst en ulv där.

Robinson_robban: Han lade en tidigt röst. Kan vara en ulv som hoppades det skulle bli drev där. jag tycker han följde Kitty väldigt snabbt idag. Kan det vara en ulv som misstänkte att hans kollega blivit siad och valt att offra den och försöka få alibi?
Kitty: Jag tror paow siat henne som god.
Samir: Röstade på Martin ungefär samtidigt som mig så jag tror inte han hann se min röst. Men Samir hade väl inte teoriat om Martin innan och följde Kitty lite väl bra. Sedan misstänker jag att Kitty ev har siat samir som ond idag.
Naken_janne: Hans röständring känns lite skum. Vågar en ulv sticka ut så? Kan han ha sett min röst och valt att chansa? Om Janne har tidsbrist så kanske det inte gör så mycket för honom som ulv att sticka ut?

Min röst för ni andra analysera men jag är inte ond :p

Men om Samir är siad ond.. Frågan är om både Janne och Robban är onda? Kan alla onda ha röstat på Martin?

Kitty_Jutbring röstar på Smail för att jag inte får uppfattningen av att han försöker föra leken framåt riktigt. Han har skrivit en del, mest diskuterat med andra. Inlägg som ovan är det ont om. Han kommer med en för mig märklig teori mot Alexandra_Z.

Ja, det var det. Jag måste göra annat nu.
 
Eller så är Alexandra tjuven. Något skumt är det med henne. Det där med att några trodde hon var spion i början av leken. Kan det inte ha varit för att uppmärksamma lyan på att Paow var siare? Alexandra var väldigt tydlig med att uppmärksamma paow.

Jag tror fortfarande det gömmer sig en ulv bakom rösterna på Martin. Dock inte jag :p
 
Jag tycker ni tänker för mycket på ulvjakt och för lite på att vila upp er. Vi har det trevligt här vid poolen och hmm... på andra ställen.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • E-coli hund
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp