Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Men kan hon verkligen ha fått någon info som tyder på att någon är ond? Z fick säkert spioninfo men vad kan hon ha fått för att kunna lista ut om någon är ond?

Jag tror snarare hon gått på känsla och vilka svar hon fått av Olinda. Jag har inte så bra koll på Olinda känner jag. jag skulle behöva läsa igenom konversationen mellan Z och Olinda.
Jag vet inte? Men om Zubeyde är vem jag tror det är, så är det en person som har alla sina knivar i lådan... Men jag vet faktiskt inte. Själv upplevde (och upplever) jag det som att Olinda är rätt genuin i sitt spel.
 
Äsch jag hatar detta att följa alla andra men i detta fallet blir det rätt tydligt. Paow siade kitty god och skickade därefter sian till henne..hon siade såklart Samir ond..kanske tjuven? Det återstår att se.

Emma_Andersson röstar på Samir
 
DL 4
12:34 Kitty_Jutbring röstar på Samir
15:06 Robinson_Robban röstar på Samir
15:45
Samir röstar på Mirre_hammarling
18:56 Jochenmedbaguetten röstar på Samir
19.43 Godzilla röstar på Samir
20.19 NakenJanne röstar på Samir

20:24 Alexandra_Zazzi röstar på Mirre_Hammarlin
20:33 Olinda röstar på Samir
20:38 Smail röstar på Samir
21:15 Emma_Andersson röstar på Samir


Samir: 8
Mirre_hammarling: 2
 
Jag vet inte? Men om Zubeyde är vem jag tror det är, så är det en person som har alla sina knivar i lådan... Men jag vet faktiskt inte. Själv upplevde (och upplever) jag det som att Olinda är rätt genuin i sitt spel.
Om Z vet att hon är god och ser tydligt att spionen vet om hennes roll. Såklart hon reagerar på de som inte förstår. Överlever jag natten så ska jag läsa igenom den konversationen. Jag har dålig koll på Olinda känner jag.

Jag tror just nu att någon av robban och janne kan vara ulvar med tanke på Martinlynchen. Men det är fullt möjligt att de båda är goda.

Sedan känns det som något inte stämmer med Alexandra eftersom hon inte vågar vara säker på kitty. Det är en sak att hon vill lägga en udda röst men att hon skriver att hon är osäker på kitty skaver lite.
 
Om Z vet att hon är god och ser tydligt att spionen vet om hennes roll. Såklart hon reagerar på de som inte förstår. Överlever jag natten så ska jag läsa igenom den konversationen. Jag har dålig koll på Olinda känner jag.

Jag tror just nu att någon av robban och janne kan vara ulvar med tanke på Martinlynchen. Men det är fullt möjligt att de båda är goda.

Sedan känns det som något inte stämmer med Alexandra eftersom hon inte vågar vara säker på kitty. Det är en sak att hon vill lägga en udda röst men att hon skriver att hon är osäker på kitty skaver lite.
Men det har jag aldrig skrivit!
 
Sedan känns det som något inte stämmer med Alexandra eftersom hon inte vågar vara säker på kitty. Det är en sak att hon vill lägga en udda röst men att hon skriver att hon är osäker på kitty skaver lite.
Här pingar min ulvometer för så här skrev jag:
Lika säker som jag är på att @Kitty_Jutbring är god, lika osäker är jag på @Samirs ondska. Nu verkar det också bli en lynch där alla röstar på samma spelare med samma anledning vilket kommer göra den väldigt svårläst. :crazy:
 
Det hade inte gått bra för lag Nord i den senaste Robinson-tävlingen, de hade mer eller mindre blivit utklassade av lag Syd och nu kunde inte sydingarna låta bli att tråka lag Nord inför Örådet.

Samir blev mer och mer irriterad, i vanliga fall var det han som styrde och ställde. Han hade inga problem med att så splitt mellan olika personer, få igång dem och se på när de började bråka - det var bara kul! Men att själv vara i skottgluggen var inte kul alls. Tråkningarna irriterade honom mer och mer och han kände hur ilskan brände inom honom. Det blev inte bättre när Harald läste upp resultatet från Örådet och Samir insåg att han var utmanövrerad.

Han vände sig tvärt mot Mirre på bänken bakom sig och slog ner henne till marken innan någon hann reagera och stormade sedan ut ur bilden.

På väg ner mot ribbåten stötte han på Emma Andersson som han gav en rak höger innan han marscherade ut ur både bilden och Robinson-Buke.

Samir var (psykotisk) ulv

Drog med sig draken Emma Andersson och avhoppande ulven Mirre Hammarling.



(tyvärr kan en deltagare inte fortsätta leka och för att kompensera den drabbade sidan så har jag beslutat om denna åtgärd. Då Samir uppgraderats från ulv till psykotisk ulv så har det skett lottning bland de kvarvarande goda rollerna om vem som lynchas)
 
Hoppla!
Många lik för @NakenJanne ikväll!

Kan dock konstatera att både @Kitty_Jutbring och jag hade rätt, nu är frågan vilka tjuven och ulven (arna?) är som är kvar? Jag håller en peng på @Smail som ulv och om jag lever imorgon ska jag granska henom noggrannare och lär antagligen lägga min röst där.
 
Med bara tre deltagare kvar från lag Nord och åtta deltagare kvar totalt så är det nu dags för


SAMMANSLAGNINGEN!!!



NattDL 09.00
DagDL 22.00
 
Det hade inte gått bra för lag Nord i den senaste Robinson-tävlingen, de hade mer eller mindre blivit utklassade av lag Syd och nu kunde inte sydingarna låta bli att tråka lag Nord inför Örådet.

Samir blev mer och mer irriterad, i vanliga fall var det han som styrde och ställde. Han hade inga problem med att så splitt mellan olika personer, få igång dem och se på när de började bråka - det var bara kul! Men att själv vara i skottgluggen var inte kul alls. Tråkningarna irriterade honom mer och mer och han kände hur ilskan brände inom honom. Det blev inte bättre när Harald läste upp resultatet från Örådet och Samir insåg att han var utmanövrerad.

Han vände sig tvärt mot Mirre på bänken bakom sig och slog ner henne till marken innan någon hann reagera och stormade sedan ut ur bilden.

På väg ner mot ribbåten stötte han på Emma Andersson som han gav en rak höger innan han marscherade ut ur både bilden och Robinson-Buke.

Samir var (psykotisk) ulv

Drog med sig draken Emma Andersson och avhoppande ulven Mirre Hammarling.



(tyvärr kan en deltagare inte fortsätta leka och för att kompensera den drabbade sidan så har jag beslutat om denna åtgärd. Då Samir uppgraderats från ulv till psykotisk ulv så har det skett lottning bland de kvarvarande goda rollerna om vem som lynchas)
Synd att Mirre blev tvungen att hoppa av, men tur i oturen så lottades Draken som redan har förbrukat sin förmåga.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp