Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

E
Jag ska bara göra en sammanställning här för mig själv.

Mitt lag, Lag Nord!!

Robinson-Robban -
Emma_Andersson
Godzilla
Mirre_Hammarling
Jochenmbaguetten


Lag syd!


Olinda
Alexandra_Zazzi
Naken-Janne
Smail
Kitty Jutbring

Joker
Samir



Goda roller som är kvar

Nattvakten

Tvilling

Draken

Bybor antal?

Onda roller

Ficktjuven

Paktmedlemmar antal?
Eh. Varför blev jag fetad och ingen annan? O_o
 
Hmm kan du förklara detta @RobbanBobban :angel:

robban_207787509.jpg


robinson_robban_5044bf5b9606ee6f25000341.jpg
 
Lite mer allvar, jag är helt off i dag, irl tog nog hela min stackars hjärnkapacitet, men jag ska försöka få något grepp om vad som händer.
Uppenbarligen verkar flera vara efter Samir, och samir kontrar med att rösta på Mirre... Det jag möjligtvis skulle kunna sluta mig till är att Kitty skulle kunna vara god och då borde det vettigaste vara att följa henne men jag ska försöka läsa på vad som har skrivits och försöka få hjärnan att samarbeta ett par timmar till.
 
Om sian tror jag följande:

Dygn 1: paow siar @Kitty_Jutbring som visar sig var god.

Dygn 2: Tjuven, som fattat läget, snor sian från paow och ger den till någon (för visst är det så det går till?).

Dygn 3: paow ger nu sian till Kitty. Således tror jag att Kitty, som jag då tror är god enligt ovanstående, siat @Samir som ond.

Fast jag är nojjig för jag tror att jag vet vem Kitty är och om jag har rätt är den spelaren mycket skicklig. Men paow var trots allt siare, så jag får nog lita på att det är som jag tror:crazy:!

Lite mer: Jag tror att det var Martin som först skrev rakt ut att han trodde att paow siat Kitty. Osäker på när det hände. Han antydde det redan när vi diskuterade i ett par inlägg efter DL2 (då jag trodde jag blivit lynchad). Undrar om han trodde att jag var tjuven och att vi etablerat kontakt? Inte alls säkert det betyder något. Hur som helst tänker jag att outandet kan vara en signal till tjuven, om hen inte fattat. Då tänker jag att det kan vara ett plus för @Olinda som gick in och sa att hon inte uppfattat det som en sia. Visst kan det vara ett spel för gallerierna, men jag tänker att det väl borde varit mer troligt att Olinda som ulv gått rakt på Martin och sett outandet som tecken på ondska för att skaffa sig alibi i och med att ulvarna förmodligen fattat att Zubeyde var ängel och att de därmed behövde offra Martin? Eller kommer händelserna i fel ordning?

Oavsett:

Jochen med baguetten röstar på Samir

Enligt ovanstående om hur sian delats ut.
 
Om sian tror jag följande:

Dygn 1: paow siar @Kitty_Jutbring som visar sig var god.

Dygn 2: Tjuven, som fattat läget, snor sian från paow och ger den till någon (för visst är det så det går till?).

Dygn 3: paow ger nu sian till Kitty. Således tror jag att Kitty, som jag då tror är god enligt ovanstående, siat @Samir som ond.

Fast jag är nojjig för jag tror att jag vet vem Kitty är och om jag har rätt är den spelaren mycket skicklig. Men paow var trots allt siare, så jag får nog lita på att det är som jag tror:crazy:!

Lite mer: Jag tror att det var Martin som först skrev rakt ut att han trodde att paow siat Kitty. Osäker på när det hände. Han antydde det redan när vi diskuterade i ett par inlägg efter DL2 (då jag trodde jag blivit lynchad). Undrar om han trodde att jag var tjuven och att vi etablerat kontakt? Inte alls säkert det betyder något. Hur som helst tänker jag att outandet kan vara en signal till tjuven, om hen inte fattat. Då tänker jag att det kan vara ett plus för @Olinda som gick in och sa att hon inte uppfattat det som en sia. Visst kan det vara ett spel för gallerierna, men jag tänker att det väl borde varit mer troligt att Olinda som ulv gått rakt på Martin och sett outandet som tecken på ondska för att skaffa sig alibi i och med att ulvarna förmodligen fattat att Zubeyde var ängel och att de därmed behövde offra Martin? Eller kommer händelserna i fel ordning?

Oavsett:

Jochen med baguetten röstar på Samir

Enligt ovanstående om hur sian delats ut.
Jag är också osäker om tjuven måste ge bort sian eller får använa den själv? @Harald_Treutiger ?

Däremot låter det väl kanske troligt att något tjuvats skrev inte Zubeyde något om tjuven? Eller var det barenMolle? Måste gå och kika om jag hittar det, kanske var någon annan som bara funderade kring det.
Det låter iaf som ett troligt scenario det du spaltat upp.
 
Alltså, idag är jag verkligen extremt trött, så jag röstar nu så att det inte blir upprepning av gårdagen :o

Jag tror ju också att Kitty fått en sia inatt, det som tyder på det är att hon lägger en så pass tidig röst, plus att jag tror Zubeyde siade Kitty som god första natten och därför skickade en sia till henne.

Jag tror Samir har hamnat i lyan och att de var med på att rösta ut MM eftersom de visste att de även skulle få ut Zubeyde. De kanske tom misstänkte att hon var ängeln.

Godzilla röstar på Samir

Ska dock försöka komma med lite mer tankar om övriga också.
 
Jag håller med Alexandra_Zazzi i hennes röst på Mirre, hon har inte gjort något direkt för att föra leken framåt, jag tycker att hon röstat "bekvämt" och jag har dessutom en fundering över henne som tjuv , oavsett vilket, ulv eller tjuv så ska alla onda ut för att goda skall vinna, och tjuven kan ställa till det så inte helt fel att få ut den heller.
Zubeyde röstar på Mirre_Hammarling

Hade för mig att hon skrivit mer om tjuven än i röstinlägget men hittar det inte nu. Iaf så hade hon ju iaf en fundering om Mirre som tjuv.
 
Alltså, idag är jag verkligen extremt trött, så jag röstar nu så att det inte blir upprepning av gårdagen :o

Jag tror ju också att Kitty fått en sia inatt, det som tyder på det är att hon lägger en så pass tidig röst, plus att jag tror Zubeyde siade Kitty som god första natten och därför skickade en sia till henne.

Jag tror Samir har hamnat i lyan och att de var med på att rösta ut MM eftersom de visste att de även skulle få ut Zubeyde. De kanske tom misstänkte att hon var ängeln.

Godzilla röstar på Samir

Ska dock försöka komma med lite mer tankar om övriga också.
Zubeyde borde väl inte ha siat någon? :confused:
 
Om sian tror jag följande:

Dygn 1: paow siar @Kitty_Jutbring som visar sig var god.

Dygn 2: Tjuven, som fattat läget, snor sian från paow och ger den till någon (för visst är det så det går till?).

Dygn 3: paow ger nu sian till Kitty. Således tror jag att Kitty, som jag då tror är god enligt ovanstående, siat @Samir som ond.

Fast jag är nojjig för jag tror att jag vet vem Kitty är och om jag har rätt är den spelaren mycket skicklig. Men paow var trots allt siare, så jag får nog lita på att det är som jag tror:crazy:!

Lite mer: Jag tror att det var Martin som först skrev rakt ut att han trodde att paow siat Kitty. Osäker på när det hände. Han antydde det redan när vi diskuterade i ett par inlägg efter DL2 (då jag trodde jag blivit lynchad). Undrar om han trodde att jag var tjuven och att vi etablerat kontakt? Inte alls säkert det betyder något. Hur som helst tänker jag att outandet kan vara en signal till tjuven, om hen inte fattat. Då tänker jag att det kan vara ett plus för @Olinda som gick in och sa att hon inte uppfattat det som en sia. Visst kan det vara ett spel för gallerierna, men jag tänker att det väl borde varit mer troligt att Olinda som ulv gått rakt på Martin och sett outandet som tecken på ondska för att skaffa sig alibi i och med att ulvarna förmodligen fattat att Zubeyde var ängel och att de därmed behövde offra Martin? Eller kommer händelserna i fel ordning?

Oavsett:

Jochen med baguetten röstar på Samir

Enligt ovanstående om hur sian delats ut.
Ja eller så siade kitty polisen dygn 2 men det känns troligare att det är som du skrev att hon siat Samir
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp