Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Anledningen till att jag frågade om Smail var att jag tyckte redan zubeydes kommentar om att just jag och Janne visat oss som onda pga rösterna på Martin men inte Smail var märklig och något jag frågat henne om om hon inte dött, så när du citerar henne och skriver om oss båda men inte Smail tycker jag det är märkligt.
Jag hade ju med honom i mina teorier dock. Och jag är medveten om att jag uttryckte mig i stil med att "frågan är vad det säger om hans roll" utifrån den sena rösten på M_M igår. Men det var av anledningen att jag inte gått igenom hans inlägg. Till skillnad från dina och NakenJannes.

Jag hoppas det framgår tydligare att jag visst tycker Smails röst var märklig, men att jag pga. att jag inte hunnit gå igenom hans inlägg inte har någon direkt uppfattning om honom i övrigt.

Som jag skrev tidigare så är det ju svårt att inte "flyta med och följa andras teorier" när man inte är först med teorierna. Jag kan ju inte hitta på något bara för att inte verka som att jag flyter med, om jag tror/tänker samma saker som redan skrivits?
Jag har varit i den sitsen själv att alltid komma tvåa på bollen, så jag förstår din poäng. Men hoppas att du även förstår att det trots allt är en vanlig ulvtaktik.

Jag kan ha helt fel om dig, men även om jag tycker du är skum är du inte den främste så att säga.

Vem tänker du att jag skulle ha försökt att rädda när jag röstade på polisen? Visst, jag ändrade absolut pga att Samir lyfte att dina teorier om polisen var vettiga, läste då igenom ditt inlägg och tyckte att det kändes mycket bättre att lägga rösten där än på godzilla som jag inte har någon aning om alls.
Det hade ju varit Mirre i så fall, men som jag skrev så vet jag inte vad jag tycker om räddningsröster. Vissa tillämpar de, andra inte. Däremot blir jag lite frågande över det andra du skriver. Varför röstar du först på Godzilla om du inte alls har någon känsla om honom? Och varför följde du sedan min röst? Även om du tyckte att min röst var vettig så är det ju ingenting som säger att jag behövde ha rätt om M_M? Det verkar lite vanskligt med andra ord att följa någon så lätt.
 
Det känns sådär lagom misstänkt att både @Robinson_Robban och @Emma_Andersson låter bli att fundera över möjligheten i att tjuven varit framme, när det inte varit direkt diskret spel från paow. Det får jag kolla närmare på imorgon, eller ni andra om jag inte är kvar. :)
 
Det känns sådär lagom misstänkt att både @Robinson_Robban och @Emma_Andersson låter bli att fundera över möjligheten i att tjuven varit framme, när det inte varit direkt diskret spel från paow. Det får jag kolla närmare på imorgon, eller ni andra om jag inte är kvar. :)

Nej det var faktiskt det jag hade tänkt spåna vidare på OM det finns ett scenario där Kitty har sett något som kanske inte stämmer... men jag hann inte så långt. För jag tycker inte du är så skum (just nu) som Kitty vill ha det till.
 
Det känns sådär lagom misstänkt att både @Robinson_Robban och @Emma_Andersson låter bli att fundera över möjligheten i att tjuven varit framme, när det inte varit direkt diskret spel från paow. Det får jag kolla närmare på imorgon, eller ni andra om jag inte är kvar. :)
Det är väl bara kovändningen i början som gjorde att paows spel uppmärksammades, i övrigt tycker jag att hon varit rätt diskret faktiskt. Med andra ord, om tjuven velat stjäla från henne hade han väl sett till att göra det redan efter den kovändningen? Varför vänta menar jag? Eller vad menar du?
 
Jag hade ju med honom i mina teorier dock. Och jag är medveten om att jag uttryckte mig i stil med att "frågan är vad det säger om hans roll" utifrån den sena rösten på M_M igår. Men det var av anledningen att jag inte gått igenom hans inlägg. Till skillnad från dina och NakenJannes.

Jag hoppas det framgår tydligare att jag visst tycker Smails röst var märklig, men att jag pga. att jag inte hunnit gå igenom hans inlägg inte har någon direkt uppfattning om honom i övrigt.


Jag har varit i den sitsen själv att alltid komma tvåa på bollen, så jag förstår din poäng. Men hoppas att du även förstår att det trots allt är en vanlig ulvtaktik.

Jag kan ha helt fel om dig, men även om jag tycker du är skum är du inte den främste så att säga.


Det hade ju varit Mirre i så fall, men som jag skrev så vet jag inte vad jag tycker om räddningsröster. Vissa tillämpar de, andra inte. Däremot blir jag lite frågande över det andra du skriver. Varför röstar du först på Godzilla om du inte alls har någon känsla om honom? Och varför följde du sedan min röst? Även om du tyckte att min röst var vettig så är det ju ingenting som säger att jag behövde ha rätt om M_M? Det verkar lite vanskligt med andra ord att följa någon så lätt.
Ah då är jag med. Tänkte inte på att Mirre ju hade en massa röster :banghead:
Jo visst är det vanskligt att följa någon så lätt, absolut. Det var väl mer att jag tyckte att det lät mycket vettigare än att rösta på någon bara för att man typ inte sett personen alls.
Ja, jag vet att det är en vanlig ulvtaktik så jag är helt med på att du tänker så! Ingen fara på torpet där. Men jag menar att det finns väl de som smygit med ännu mer än vad jag har? Eller är det bara jag som är så förvirrad att jag missat att de skrivit något?:confused:
 
Ja, jag vet att det är en vanlig ulvtaktik så jag är helt med på att du tänker så! Ingen fara på torpet där. Men jag menar att det finns väl de som smygit med ännu mer än vad jag har? Eller är det bara jag som är så förvirrad att jag missat att de skrivit något?:confused:
Det finns absolut de som knappt synts alls. Men jag har inte hunnit gå igenom deras inlägg.

Och som ett förtydligande till min "dubbelmoral" att hänga här samtidigt som jag hela tiden säger att jag inte har tid att gå igenom vissas inlägg - ja, jag borde göra något annat. Men det är mycket roligare att sitta och och glo än att göra det jag borde göra :p
 
Det känns sådär lagom misstänkt att både @Robinson_Robban och @Emma_Andersson låter bli att fundera över möjligheten i att tjuven varit framme, när det inte varit direkt diskret spel från paow. Det får jag kolla närmare på imorgon, eller ni andra om jag inte är kvar. :)

Det är väl bara kovändningen i början som gjorde att paows spel uppmärksammades, i övrigt tycker jag att hon varit rätt diskret faktiskt. Med andra ord, om tjuven velat stjäla från henne hade han väl sett till att göra det redan efter den kovändningen? Varför vänta menar jag? Eller vad menar du?

Jag är inne på *någons* tanke om att tjuven snodde sian dl2. Den får väl bara tjuva damm en gång. Därför bör paows sista sia gått fram så som hon velat.
Undrar oxå hur Samir tänker... För visst får inte tjuven tjuba samma 2ggr? Måste kolla upp det.
 
Men borde inte det ha stått menar du, eller att LL skrivit ut något om det på annat sätt?

Ja men det är ju det jag undrar :D

Jag var med i en lek och det var fan å hans moster till konstiga knep tjuvar och pack hade för sig.. gick inte att fatta eller räkna ut något.. det bara dog personer och man fattade aldrig varför :confused:

Men det verkar kanske inte vara så i just denna leken! :laugh: Ingen har dött än utan att jag direkt har fattar varför iallafall!
 
Det finns absolut de som knappt synts alls. Men jag har inte hunnit gå igenom deras inlägg.

Och som ett förtydligande till min "dubbelmoral" att hänga här samtidigt som jag hela tiden säger att jag inte har tid att gå igenom vissas inlägg - ja, jag borde göra något annat. Men det är mycket roligare att sitta och och glo än att göra det jag borde göra :p
Haha, jag känner mycket väl igen det där. Man borde en himla massa annat :p
 
Jag ska bara göra en sammanställning här för mig själv.

Mitt lag, Lag Nord!!

Robinson-Robban -
Emma_Andersson
Godzilla
Mirre_Hammarling
Jochenmbaguetten


Lag syd!


Olinda
Alexandra_Zazzi
Naken-Janne
Smail
Kitty Jutbring

Joker
Samir



Goda roller som är kvar

Nattvakten

Tvilling

Draken

Bybor antal?

Onda roller

Ficktjuven

Paktmedlemmar antal?
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 992

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp