nä det gör jag inte .... My bad !
Men jag tror däremot att Molle sett att jag blivit siad- och den som siade mig ville inte hålla mig som ond....
Aha! Jag fattar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nä det gör jag inte .... My bad !
Men jag tror däremot att Molle sett att jag blivit siad- och den som siade mig ville inte hålla mig som ond....
Jag vet inte ett enda dugg- MEN om man tänker över hur han betedde sig runt i kring DL och efter så är det ganska uppenbart?
Eller hur ?
JochenMedBaguettenVa? Vem är JBM?
Jag har nog släppt dig som ond men dina godförklaringar av dig själv skaver rätt hårt.nä det gör jag inte .... My bad !
Jag är i allra högsta grad en manAtt Molle inte röstade på Olinda kan kanske enklast förklaras med att hen såg om sitt eget skinn.
Det tror jag inte alls. Jag har sett blopperindikationer på att du är kvinna! ;-)Jag är i allra högsta grad en man
ok så må vara hänt - men eftersom jag vet min roll så tror jag att jag blivit siad, med tanke på Baren_Molles kommentar om mig ( som jag också noterade i min översyn och fick mig att lägga till en fotnot om det )Jag har nog släppt dig som ond men dina godförklaringar av dig själv skaver rätt hårt.
Jag tycker heller inte att det är speciellt uppenbart att just du blivit siad.
Att Molle inte röstade på Olinda kan kanske enklast förklaras med att hen såg om sitt eget skinn.
följdfråga:*om du nu släppt mig som ond- hur i all sin dar kan det skava att jag godförklarar migJag har nog släppt dig som ond men dina godförklaringar av dig själv skaver rätt hårt.
Jag tycker heller inte att det är speciellt uppenbart att just du blivit siad.
Att Molle inte röstade på Olinda kan kanske enklast förklaras med att hen såg om sitt eget skinn.
Jag har inga problem med dina teorier men jag tolkar dem inte som gospel.ok så må vara hänt - men eftersom jag vet min roll så tror jag att jag blivit siad, med tanke på Baren_Molles kommentar om mig ( som jag också noterade i min översyn och fick mig att lägga till en fotnot om det )
Jag upplever också att han är rätt osäker om både Paow och Kitty_Jutebring
Och jag tycker ändå att han väljer att godförklara Olinda faktiskt - eller behöver jag fortfarande glasögon ?
@Zubeyde_Simsek JMB känns ju mer logiskt att bli kallad då? Men Molle röstade ju på JMB? Varför då om han var god som du menar?
Skava kan det göra även om du halkat ner på listan.följdfråga:*om du nu släppt mig som ond- hur i all sin dar kan det skava att jag godförklarar mig
dessutom hårt? Nu tappade du mig i hur du tänker ?
Jag tror inte att den infon spionen kan ha fått kan ha visat att JMB var god....@Zubeyde_Simsek JMB känns ju mer logiskt att bli kallad då? Men Molle röstade ju på JMB? Varför då om han var god som du menar?
förklara hur ?Skava kan det göra även om du halkat ner på listan.
Det är en tanke jag kan följa, men det gäller inte bara dem det finns fler som smygerJag har inga problem med dina teorier men jag tolkar dem inte som gospel.
Var är de onda då?
Bland dem som syns minst? JMB hade ju en teori om att ligga lågt så vi kanske ska vända blickarna mot exvis @Mirre_Hammarling? @Smail?
Ja här gäller det att kunna läsa mellan raderna ...ag hade iaf lite rätt i att välja Zubeyde över Molle, eller, rätt vet jag ju inte, men inte helfel i alla fall. Men jag blir lite förvirrad över Molles kommentar om Zubeyde och att hon borde vara kvar för sin multisax? Känns ju lite som någon slags hint och Zubeyde själv tror Molle har siat henne (??), men det är väl bara siaren själv som hunnit med sin sia?
Nu svarar jag lite här och där medan jag läser:
jag tänker att det här med att följ för att signalera vanligen görs för att den som är ond utanför lyan ska undvika käkas. Vid dag-DL går det ofta väldigt fort. Inför natten har lyan ofta mer tid att reflektera och försöka hitta ett säkert kort. Men t kan lyamedlemmar ibland få känsla av någon spelare har en roll utanför lyan. I en lek för några år sedan var ulvarna övertygad om att jag var får för att jag skrivit något som de trodde var ett kontaktförsök (fast jag var bybo, omedveten om de signaler jag sände ut).
I min värld gör det inte det. Det vi vet är att Qristina var får och att hon visste vilka som ingår i pakten. Med det i minne - borde hon inte kolla extra noga innan hon röstar på en paktmedlem så att hon inte riskerar att rösta ut den? Qristina skrev att hon inte visste att det var tredjerösten. Oavsett om det var så eller ej - hon måste ju i alla fall vetat att det inte var första eftersom jag lade min första röst tidigt.
Nu upprepar jag saker som ni andra redan sagt men jag måste börja tänka någonstans.
Qristinas röst på paow var väldigt konstig igår. Jag tror inte hon som fårulv hade röstat på en ulv i det läget. Så frågan är om hennes röst hamnade där för att en ulv redan röstat där?
Det känns mer troligt att hon följde en ulv i hennes första röst. Men samtidigt så var det inte så många som hade röstat när Q röstade. Så risken finns att ingen ulv hade röstat då.
Så frågan är om Qristina följde jochen eller kitty. Varför skulle hon annars ha röstat så skumt?