Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir spännandeJapp! Vad tyckte ni?
jag tittat. tycker Victoria är grymt lik Kirsi i farmen.Tittar ni fortfarande? Vad tycker ni så här långt?
Jag satt och svalde i soffan .Rätt vidrigt när de skulle äta insekter osv. Sandmaskarna och fiskhuvudena
Rätt vidrigt när de skulle äta insekter osv. Sandmaskarna och fiskhuvudena
Jag gillar Marie! Först buren och sedan äta det där.Blev sjukt imponerad av både Lillemor och Marie, vilka stenskallar! När Marie får den där ormen höll jag själv på att bryta ihop, så vidrigt!
Turkisk peppar fick en också. Fast med tanke på inramningen trodde jag först att det var alligatorskit eller nåt.Apelsinen var väl helt okej. Men Det andra. Fy fasen.
Håller med. Victoria är kanske inte den allra lättsammaste personligheten men jag förstår att hon ruttnar på jargongen.Kära tomten, låt Lag Syd förlora en tävling så att de kan rösta ut machoparodin Niklas. Då lovar jag att vara snäll ända till jul.
Nej, hon verkar göra det väldigt svårt för sig. Men han verkar ju helt gräslig, som en förvuxen unge: "varför ska jag inte få säga nåt som jag har irriterat mig på i en vecka?" Och skyller allt på henne.Håller med. Victoria är kanske inte den allra lättsammaste personligheten men jag förstår att hon ruttnar på jargongen.
Ja han är vidrig. Det sorgliga är att ingen annan i laget har reagerat på hans dumheter på ett mer konstruktivt sätt. Det blir så fel när det bara tas upp i samband med att någon annan också beter sig dumt. Så lätt för honom att ta det som ett kvitto på att han har rätt.Nej, hon verkar göra det väldigt svårt för sig. Men han verkar ju helt gräslig, som en förvuxen unge: "varför ska jag inte få säga nåt som jag har irriterat mig på i en vecka?" Och skyller allt på henne.