em76

Trådstartare
Någon som känner till en dansk halvblodshingst vid namn Robin? (inte Robin II Z)

Det måste vara Robin DVH 576 du menar, ägs väl av Jörgen Olsen (har i alla fall för mig att han heter så?). Tävlar dressyr, e. (danske) Rambo - Ibikus.
Rätt bra hingst tror jag.

Hittade hemsidan:
Olsen Danish Dressage horses
Hinner tyvärr inte kolla upp resultat och avkommor nu.

Mvh Cissi

Tror det är rätt Robin. Min morbrors familj ska köpa en 6-årig dansk häst e Robin-Ragtime. Hästens farfarsfar är Racot som var far till deras gamla häst.

Det låter som helt rätt Robin då! :D Ragtime är, vad jag minns, en rätt bra förärvare också.

Mvh Cissi

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Robin Z är en av de mest betydelsefulla hingstarna för svensk hoppavel i modern tid. Han föddes i Belgien 1983 och kom till Sverige...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den fantastiska hingsten Robin Z dog 2008 och i dagarna föddes den allra sista avkomman. Ett fint litet stoföl som fått namnet Long Last...
Svar
5
· Visningar
985
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 452
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar