Roadtrip i skåne, vad göra?

Isituss

Trådstartare
Jag och en kompis ska på en planerad spontanresa imorgon:p Tanken är att vi tar tåget från Ängelholm mot Lund imorgon morgon och därifrån tar vi första bästa tåg och hoppar av där det passar. Så ja, planerad men spontan:D

Till saken, har ni några tips om vad man kan göra? Som sagt, vi vet ju inte var vi tar vägen men det kan ändå vara bra att ha liiite koll. Fast egentligen vet jag inte om jag vill veta något alls utan bara åka, och se vad som händer:o
 
Sv: Roadtrip i skåne, vad göra?

Hoppa av vid Hyllie i Malmö, ligger bara några meter från det stora shoppingstället Emporia :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 106
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
10
· Visningar
1 182
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 206
Senast: Enya
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 788
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp