Det vore kul! Oftast rimmar jag inte, men mammas sambo gör det och vi firar där så vore ju kul med några rim på klapparna.
Jag ska dock inte ge bort mycket klappar alls, vi ska gå ut och äta eller så tillsammans istället för klappar har vi sagt. Men, jag ska iallafall ge ett paket med sex stycken halva koppar till mamma (hon samlar på såna =) ) tyvärr har hon dock redan sett dem då hon råkade öppna en låda här hemma hos mig innan jag hunnit slå in dem, men men... , en bok till mammas sambo och så lite chokladbilar och en trisslott till pappa. Mest så man får något paket att öppna...

//r

Är väl egentligen emot att nämna presenten i rimmet, i stil med "Du är en tok, här är en..." och liknande. Men kunde inte låta bli nu :D
- Här är något du redan sett, ty jag att gömma dem bättre inte hade vett. Kanske skulle jag varit snabbare att skrika stopp. Men här är nu till dig en och annan kopp

Det vore kul! Oftast rimmar jag inte, men mammas sambo gör det och vi firar där så vore ju kul med några rim på klapparna.
Jag ska dock inte ge bort mycket klappar alls, vi ska gå ut och äta eller så tillsammans istället för klappar har vi sagt. Men, jag ska iallafall ge ett paket med sex stycken halva koppar till mamma (hon samlar på såna =) ) tyvärr har hon dock redan sett dem då hon råkade öppna en låda här hemma hos mig innan jag hunnit slå in dem, men men... , en bok till mammas sambo och så lite chokladbilar och en trisslott till pappa. Mest så man får något paket att öppna...

//r

Vad är halva koppar för något :confused:

@Entourage Tack för förslagen!
@fejt Sånahär =)
halv+kopp.jpg

//r

Behöver rimhjälp till följande;

En rosa toalettborste
Blockljus
Läderfett
Kameraväska

Någon som är lite haj på detta?

Mamma älskar rim och hon ska få en analog hushållsvåg av mig, mest för att hon stör sig på att batterierna alltid tar slut i den digitala ;) Rimidéer på den?

Mamma älskar rim och hon ska få en analog hushållsvåg av mig, mest för att hon stör sig på att batterierna alltid tar slut i den digitala ;) Rimidéer på den?

Med klassisk teknik
Behövs inga sladdar
Man slipper panik
När man i köket kladdar

Eller

Utan batteri
Blir bullen problemfri

:rofl:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
721
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 081
Senast: Mabuse
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
787
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve