Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är varje månad... Men jag säger ju att det är orimligt egentligenÄr det alltså en tränare du rider för regelbundet varje månad ?
Jag hade aldrig ever, tyckt det varit varesig värt det eller möjligt .
Om det är en tränare man rider för någon enstaka gång då och då - ok .. Fast knappt ens då faktiskt Jag kan tänka mig att betala det typ 2 ggr/år för att rida för en elit topp tränare . Möjligen, men isåfall utifrån ett klart uttalat syfte /tanke för min del varför - avstämning/kul lyx /xxx (välj själv anledning)
Som vanlig hobbyryttare även om man tävlar osv känns det helt absurt att betala så mycket på regelbunden basis för 40 minuter. Som en sådan ryttare finns det mer värde i att kunna träna mer regelbundet för en duktig tränare vilket det faktiskt finns många av tycker jag utan att de tar 700 kr för 40 minuter
Är det engångssaker är det ju en annan sak tycker jag, men det jag tänkte på är inte den kursen utan vanlig träning varannan vecka.Det var en kick off inför säsongen, så då är det ju hotellkostnader och sånt som ska betalas..