Rimboritten

P

perscar

Till er alla som försökt att anmäla sig till Rimboritten - nu fungerar det.

Jag ber så mycket om ursäkt, och det är lite pinsamt. Tack för att ni påtalar det :):bow::bow::bow:

Välkomna!

www.rimboritten.se

Sv: Rimboritten

åh, jag som hade velat vara med.. tyvärr så e jag bortrest då.. jag får satsa på nästa år istället! :D

Glöm inte att Rimborittens 8-mil är DM-klass för både Stockholm och Uppsala. Hoppas på många anmälningar så att det blir ett spännande DM! :)

Sisådär samma vägar. Inga större nyheter för det har orken inte riktigt räckt till i år.
Nu har vi fått en flera pigga nytillskott vad gäller distansryttare i klubben som kanske vill ut och reka nya vägar så det kan förhoppningsvis bli lite nytt och kanske en längre ritt är 80 nästa år men i år kör vi nog på ungefär samma som vi haft de senaste åren.
Hur gick det för dig idag, förresten?

OBS att tävlingsproppen och TDB inte var riktigt synkade vad gäller sista anmälningsdag. Proppen gäller förstås och det innebär att det även går att anmäla sig till Rimboritten idag måndag, utan att vara efteranmäld.

Jag har inte startat på ett tag pga av en vrickning på en av hästarna. Målet var ju Lag-SM i år. Klubbkompisarna fixade ju bronset så jag är toppen nöjd ändå!

Stort tack till arrangerande klubb och alla glada funtionärer, domare o alla inblandade för en som vanligt mycket fin tävling. Perfekt uppmärkt och det är ju ett väldigt bra tävlingsområde:-) Hälsningar Jeanette med CR gk Agobra och Red Smile

Stort tack till arrangerande klubb och alla glada funtionärer, domare o alla inblandade för en som vanligt mycket fin tävling. Perfekt uppmärkt och det är ju ett väldigt bra tävlingsområde:-) Hälsningar Jeanette med CR gk Agobra och Red Smile

Tusen tack för berömmet, Jeanette!
Jättekul att vara arrangör när allt flyter på och folk blir nöjda! :)

För de som är nyfikna: trots att jag varit på tävlingen hela dagen och dessutom var speaker vid prisutdelningarna så kan mitt teflonminne bara uppbåda vinnarna i bägge klasserna: 80 km: Maria Hagman Eriksson/Nadde som även vann BC samt blev DM-vinnare för Uppland.
Vinnare 50 km: Madelene Mathsson/Wielki Valentino, även de fick BC.

Roland håller på att greja med resultaten så de läggs antingen ut senare ikväll eller imorgon förmiddag.

Nån som vet hur det går?

Pratade med Alexandra och fick reda på att M H-E vann igen! :bow:
Våra tre klubbkamrater som startade blev godkända, men ingen placerad. :)
Mer vet jag inte för tillfället!;)
/Camilla

För alla närvarande som med fog undrar: S blev efter grundlig undersökning utskriven utan annan skada än stukad fot och tejpad haka och lite blåslagen.

För alla närvarande som med fog undrar: S blev efter grundlig undersökning utskriven utan annan skada än stukad fot och tejpad haka och lite blåslagen.

Själv tycker jag det är tråkigt när man inte kan berätta direkt vad det är som hänt, utan bara komma med lite lösryckta uppgifter om att allt gått bra.

Och nu när jag på eget bevåg lekt lite Sherlock Holmes är jag glad att höra att det inte gick värre.

Groom-Pelle: Underbart att höra. Har tänkt på er.

Nu är resultaten utlagda på tävlingssidan på www.rrkk.se
Fullständiga ryttarprotokoll kommer på rimborittens egen sida lite senare.

Kära CK, meddelandet var faktiskt riktat till dem som var närvarande på tävlingsplatsen och självklart har visst fog för att undra hur det avlöpte, alltså viss "semidiskretion". De som var där kännde självklart oro eftersom det var dramatiskt och ville för dem berätta att det avlöpte på ett bra sätt...

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 717
Senast: Mirre
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
884
Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
9
· Visningar
867
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 293
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar