Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Tack! :) Han är blandning cockerspaniel/tibetansk spaniel, övervägande cocker dock. Jaa han är ett riktigt charmtroll! :p

27643184.jpg

27643265.jpg

26889736.jpg

Sture som model och i arbete..:laugh:

Här är några stycken på våran hund Zita, blandrastik som blir 4 år den 25 Maj.
Tyvärr så är bakgrunden lite störande på vissa bilder, men på själva hunden är de fina och de har bra skärpa enligt mig =)

DSC00165.jpg

DSC00166.jpg

DSC00168.jpg

DSC00194.jpg

DSC00200.jpg

DSC00222.jpg

Hur lyckades du få två vinthundar, att stå bredvid varandra så länge att det gick att ta kort??

Haha, de är ofta och nosar runt på samma ställe. Förutom när jag tar uppställningsbilder och vissa porträttbilder så "fixar" jag aldrig mina bilder utan fotar de tillfällen som dyker upp. När jag fotade den bilden så hade de sprungit en del i rastgården och bestämde sig sedan för att gå runt och leka kossor (dvs. käka gräs och växter). Zala ställer sig och är sådär vacker jätteofta - och hon står länge också. Så det var bara att vänta på att Wahidah skulle komma tillräckligt nära för att få båda på bild :D

Jag vet inte om det blir bra nu, första gången jag lägger upp en bild såhär här;)

upload.html

Detta är en bild på min mammas hund. Det är min mamma som har tagit bilden med, från en hästrygg tror jag:rofl:
Men jag tycker den är jättefin, spec. med snön som bakgrund:D

Jag vet inte om det blir bra nu, första gången jag lägger upp en bild såhär här;)

upload.html

Detta är en bild på min mammas hund. Det är min mamma som har tagit bilden med, från en hästrygg tror jag:rofl:
Men jag tycker den är jättefin, spec. med snön som bakgrund:D

Vad gör jag fel?:confused::mad:
Kan det vara bdb som krånglar?

bdb brukar aldrig samarbeta när det gäller att lägga in bilder i forumet.
Prova att ladda upp dem på www.photobucket.com istället, eller om du har en blogg, lägg upp där och länka från den :laugh:

Jag är också imponerad, både över bildens skönhet och prestationen (turen?) att få dem att stå tillräckligt länge!

Fotade häromdan i sommarstugan..
Tovabollen.jpg

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 680
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Nougat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka