Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Tack, tack :) Ibland har man tur och tänker rätt, mörk granskog i bakgrunden blev ganska läckert om jag får säga det själv :o

DSC02194.jpg

Tycker det här är en väldigt vacker bild på¨mina hundar Ior och Ådi

Min ena hund, undrar vad han funderade på, kanske inte så fin men jag tycker den säger mycket :laugh:

hehe, häftigt! Då är det ju inte så konstigt att jag tyckte de var lite lika :)
Var kommer hon ifrån?

Sorry att jag inte svarat tidigare :angel:
Privat person i kumla hade två hundar, en tik och en hane som de korsade. Om det var meningen eller inte vet jag inte men det vart 7 valpar, jag vet att två av de är döda... "/ Och tre finns det kvar i kumla nu, 7år senare. Två tikar (en min då) och en hane. :D

En bild på Frallan när hon var liten & skiten ;)
n876720000_3894603_3392.jpg

Kompisens hundar, men jag som fotograf. :)

85249_1215372971.jpg

denna bilden är väl mest flummig, fast jag tycker att den är rätt hyfsad ur fotosynpunkt. Och så är hon så jävla söt med. :p
53703_1221672820.jpg

Dina bilder syns inte!

*kl*

Nya valpen, bilden är lite beskuren och färgen ändrad i efterhand. Dessvärre mitt knä som är i vägen.

arwenfinbild.jpg

Den enda bra bilden jag lyckats tagit på henne än så länge :angel:. Överväger starkt att impulsköpa en systemkamera nästa vecka så att man kan få vackra bilder på henne under hela hennes uppväxt!

Senast ändrad av en moderator:

Alltså, hon är ju så söt!
Köp systemkamera tycker jag, så skulle du och jag kunna ha hundfototräff sedan :angel:
Har aldrig fotograferat en boxer, men vill gärna då jag tycker att de är otroligt fina och din är ju som sagt var galet söt. Jag har ju inte allt för långt till Norrköping heller när jag befinner mig i Sthlm (och jag bor mycket snart där på heltid igen)

Åh, de är från bilddagboken. Så det strular lite ibland. Blä.
Har man ett fönster upp med bdb tror jag de ska synas iaf..

Jenny gjorde ett skick till rutan, sprang klockrent dit men hann med att kasta en blick på mej :D Älskade, knäppa Fo:love:

Tycker absolut atrt du ska köpa en systemkamera till en sån fin flicka! Kan du ta så fin blid med den kamera du har, hur fina ska inte systembilder bli då:love:
*kl*
Här kommer lite bilder som jag har tagit på kompisars hundar!:
25640816.jpg

25641301.jpg

25641295.jpg

Haha.. Kunde inte låta bli:
25642134.jpg

Ser ut såhär igentligen:
25642328.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Alltså, hon är ju så söt!
Köp systemkamera tycker jag, så skulle du och jag kunna ha hundfototräff sedan :angel:
Har aldrig fotograferat en boxer, men vill gärna då jag tycker att de är otroligt fina och din är ju som sagt var galet söt. Jag har ju inte allt för långt till Norrköping heller när jag befinner mig i Sthlm (och jag bor mycket snart där på heltid igen)

Åh det måste vi absolut ha! :D
Ja hon är galet söt, men det var länge sen jag hade valp nu. Ibland vill jag nog bara klia mig i huvudet och sucka högt... :angel:

Jag kommer ner till Sthlm på torsdag och stannar då där för gott, så det är bara att hojta till på valfritt sätt när du känner att du vill ses :D Jag har varken utbildning eller jobb nu i början (:crazy:) så jag är ledig dygnet runt, varje dag :p

första och sista bilden var riktigt snygga, tycker dom passar bra in i denna tråden!!

*knapplån*

Tittar på fina bilder på vackra hundar.
Den här tråden var mycket bättre än "bajstråden".

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 680
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Nougat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka