Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Jag får säga detsamma till dig :p
Fast, ja, det finns nog inte mycket som är vackrare än riktigt fina salukis :angel:

Den här bilden kanske inte passar in i tråden egentligen, men för mig är den otroligt vacker.
"Längst bort" på bilden ligger Zala. Hon har aldrig riktigt gillat att vara nära hundar och absolut inte att känna sig inklämd.
Igår låg hon på sängen och Wahidah i biabädden. Zala kom fram till mig (som satt vid datorn) och nosade på mig, ville bli klappad. När jag hade klappat klart så gick hon, till min enorma förvåning, till Wahidah och knölade ner sig bredvid henne i biabädden.
Jag blev så förvånad och lycklig att jag nästan började grina. Tårar i ögonen hade jag i vilket fall som helst. Zala är en mycket speciell hund på alla sätt och vis, och hon har förändrats SÅ mycket (till det bättre) från det att jag träffade henne för första gången, för 3½ år sedan.
Jag är glad att jag hade kameran på skrivbordet igårkväll.
Och titta vad STOR Wahidah är! Det känns som om det inte alls var länge sedan jag satt och funderade på vad det skulle bli för namn på min blivande valp :p (hon är nu 11 månader)
dsc_4638-copy_31910360.jpg

Knapp!

Tog en bild på min ACD-tik idag som jag blev så nöjd med, så den vill jag ju så klart visa upp. Min Bula:

n667161335_2016005_7449979.jpg

KL

20916411.jpg

26585067.jpg

Återkommer då ja måste ut på störten till hästarna :D

kl

ojjj trodde att denna tråden hade dött ut men den lever visst fortfarande :p

har tyvärr inga nya som ja tycker platsar men många fina bilder finns det i enna tråden :) ;)

Vad är denna skönhet blandad med :)?
Den ser ut att vara otroligt lik min schäfer korsning..
Han är 3 år och e.Långhårig schäfer u. korthårig schäfer/border colli/jakt labrador.

26589130.jpg

26589131.jpg

26589132.jpg

Underbar vovve! :eek::love:

Min blir 7år i april, hennes pappa var renschäfer men hennes mamma var korsing mellan bordercollie och labrador :)

hehe, häftigt! Då är det ju inte så konstigt att jag tyckte de var lite lika :)
Var kommer hon ifrån?

Slänger upp en bild på en rottis/dobberman-tik som bodde på praktikplatsen jag var på x-antal år sedan.

26700526.jpg

*kl*
Var ute på Åstön igår med en vän o hennes 2 vovvar. Allt som allt 3 dsg som röjer runt i snön. :love:
Vi hade en jättehärlig dag i solen. Lägger upp lite foton som min duktige vän tagit. :bow:
Se o njut

Min älskade Nila
picture.aspx

picture.aspx

picture.aspx

picture.aspx

Nemo, Ludde o Nila
picture.aspx

Nemo o Nila som gosar lite
picture.aspx

Gu så fina foton:love:
..och hundarna var lika fina de också! :D

Tack :bump:
Visst är dem otroliga, jag är så imponerad av Amsen, min vän. Men fotografering är hennes stora hobby. Hon kommer inom kort starta företag med hundfotografering o webdesign. Gissa vem jag kommer anlita när vovven ska fotas? :idea:

Var bara tvungen att visa upp dem.... :bow::bump:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 680
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Nougat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka