Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar
Nä, eftersom detta är ett diskussionsforum så kan du inte som trådskapare säga till vad som ska sägas i tråden. Vad har dina inlägg med saken att göra??!
Men nu kanske du förstod vad vi menade längre fram i tråden om att det som är vackert ligger i betraktarens ögon? Du har en bild på en gullig valp som du såklart vill visa, men själva bilden är ju inte vacker, men eftersom valpen betyder något för dig, blir ju bilden fin.
Men hur många såna bilder finns det inte i denna tråden som inte egentligen passar in men jag låter det vara då jag ej fick säga vad jag ville skulle finnas i denna tråden. men såg att ngn lagt en exakt tråd om vackra bilder på hästar. då banne mig fick trådstartaren säga vad som va vacker o inte.. men detta kanske beror på att jag ej har så många inlägg o ej avrit medlem så länge.. har ju upptäckt att det spelar stor roll på denna sidan.
Men nu får ni lägga in vilka bilder ni vill då alla ändå gör det.. o då gör jag oxå det !!!
Nä, eftersom detta är ett diskussionsforum så kan du inte som trådskapare säga till vad som ska sägas i tråden. Vad har dina inlägg med saken att göra??!
Men nu kanske du förstod vad vi menade längre fram i tråden om att det som är vackert ligger i betraktarens ögon? Du har en bild på en gullig valp som du såklart vill visa, men själva bilden är ju inte vacker, men eftersom valpen betyder något för dig, blir ju bilden fin.