Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Men hur många såna bilder finns det inte i denna tråden som inte egentligen passar in men jag låter det vara då jag ej fick säga vad jag ville skulle finnas i denna tråden. men såg att ngn lagt en exakt tråd om vackra bilder på hästar. då banne mig fick trådstartaren säga vad som va vacker o inte.. men detta kanske beror på att jag ej har så många inlägg o ej avrit medlem så länge.. har ju upptäckt att det spelar stor roll på denna sidan.

Men nu får ni lägga in vilka bilder ni vill då alla ändå gör det.. o då gör jag oxå det !!!:)

Nä, eftersom detta är ett diskussionsforum så kan du inte som trådskapare säga till vad som ska sägas i tråden. Vad har dina inlägg med saken att göra??!

Men nu kanske du förstod vad vi menade längre fram i tråden om att det som är vackert ligger i betraktarens ögon? Du har en bild på en gullig valp som du såklart vill visa, men själva bilden är ju inte vacker, men eftersom valpen betyder något för dig, blir ju bilden fin.

Den här bilden på Douglas tycker jag är fin. Lite otrimmad hund, men fina färger och så:p
index.php

Nä, eftersom detta är ett diskussionsforum så kan du inte som trådskapare säga till vad som ska sägas i tråden. Vad har dina inlägg med saken att göra??!

Men nu kanske du förstod vad vi menade längre fram i tråden om att det som är vackert ligger i betraktarens ögon? Du har en bild på en gullig valp som du såklart vill visa, men själva bilden är ju inte vacker, men eftersom valpen betyder något för dig, blir ju bilden fin.

Men det underliga e ju att när det gälelr bilder på hästar då får trådstartaren säga avd som ska visas i tråden o va den tycker e vackert. tex ej suddiga bilder osv. men det fick /får ej jag..

ger mig nu o all andra.. har ju skrivit att ni/jag får lägga in vilka bilder som helst..

Den här bilden tycker iaf jag får gå som riktigt vacker. Bilden är tagen i fredags. Den föreställer min Schäfertik Busa när hon just upptäcker exack hur mycket snö vi facktiskt har i Alaska(sveriges egna alaska) :love:
18466492.jpg

tro mig hon sitter inte på en snödriva, utan det är plogkanten till vägen.

Men vilka öron, haha, så sööt! Vad är det för ras?

Visst är han bedårande, värsta racerhunden, jag var lite orolig att han skulle lyfta och flaxa iväg som Dumbo där ett tag:rofl:.
Det är en Bayersk Viltspårshund.

När ja såg den förra bilden så kom ja på att ja har lite fina bilder på en annan söt hund :) :)

Bild på brossans o hans tjejs hund Amigo..
Solen står emot men tycker den e fin. Han kollar på sin Husse.. :)
11986759.jpg

4839685.jpg

18225449.jpg

Fin bild och fin hund. Vad är det för ras?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 680
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Nougat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka