Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
HESY!! Det där är ju min hund, min älskade Aeris J.B. Athos, "Bamse", som jag tvingades ta bort för ... 25 år sedan! Vad gör han där?! Har han återuppstått!!! Ta väl hand om min älskling isåfall...
Ok! Här kommer några sommar bilder! man saknar ju sommaren:smirk:
Badar!
Valpen får nöja sig med att titta på!
Man blir trött av att titta!
Ok jag vet JAG e knäpp! Men tassar e så söta
Japp, han är jaktlabbe, fyller 2 år i maj (kanske skrev det innan, börjar bli senil)
Jo, vi har gått lite olika kurser, bland annat valpkurs och allmänlydnad 2.
Nu går vi räddningshundkurs (sedan ca 1 år tillbaka, siktar på att göra slutprov i april) och har precis påbörjat en tävlingslydnadskurs (mest på skoj, ska inte precis satsa på att göra vovven till lydnadschampion men det är ett trevligt sätt att lära känna folk när man är ny i en brukshundklubb). Dessutom är vi med i en träningsgrupp sök.
Målet är att få en färdig räddningshund innan sommaren och att nästa år vara med på uttagningen till den internationella styrkan Sen gärna ut på lite tävlingar i IPO-R, och ev någon lydnadsklass och någon start i brukssök.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.