Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Du kan lägga ut bilderna i samma inlägg :p

Här är en ny bild på busvalpen, inte alls perfekt men jag bara älskar hennes öron :D
Soligdagvidhavet030.jpg

Oj, vad häftigt med räddningshund!

Sam är utbildad apportör, jag jagar själv så målet var att kunna ha honom bredvid mig under jakt. :) Fast nu har han visat att han är en jätteduktig spårare också, så funderar på att gå någon kurs för eftersök.

Har funderat på att gå en agilitykurs också, men undrar om det inte skulle sätta griller i huvudet på honom :D Min jakttränare skulle bli vansinnig iaf, haha.

Vilken fin bakgrund också, vackra bilder!

Tack tack, Ja Hammarstrand må vara en utdöende by men Men om ledarna här i ragunda lärde sig att marknadsföra vår vackra natur istället för thaipaviljongen så hade den här kommun kanske fått överleva ett tag till. Alltså vist Allt för byn serien var en jätte bra idé men själva serien vart juh inte direkt någon hitt.

Här kommer iaf ett par bilder till på några andra hundar.
18122235.jpg

18122231.jpg

18122101.jpg

*KL*
En söt bild på syster o hennes nya rottis Diezel.. Han ska hämtas på freda o ja ska följa med.. så då kommer det massa nya bilder.. :)
Ej jag som tagit bilden..
18486890.jpg

Du, DEN vovven gjorde sig bra på kort!!:love:

Dessa tycker iaf jag är vackra!:)
Synd på störande halsband och kopplet på backen på bild nr 2!

Den här är ett gränsfall, dåligt fokus på valpis och skulle behöva beskäras!

Jättesöt hund, men bilden var väl inte så estetiskt vacker??

det finns jätte många bilder här i tråden som inte är estetiskt vackra..
Jag startade tråden o ville bara ha riktigt vackra o fina bilder men fick kritik att det kan ej jag bestämma så nu skickar jg in en bild som e ok.. precis som många andra gör

Ok, men det var ju du själv som sa att sånna bilder inte fick vara med, och fick andra att ta bort bilder som DU inte ansåg passade i din tråd, och nu lägger du in en sån själv då??

Ok, men det var ju du själv som sa att sånna bilder inte fick vara med, och fick andra att ta bort bilder som DU inte ansåg passade i din tråd, och nu lägger du in en sån själv då??

Men hur många såna bilder finns det inte i denna tråden som inte egentligen passar in men jag låter det vara då jag ej fick säga vad jag ville skulle finnas i denna tråden. men såg att ngn lagt en exakt tråd om vackra bilder på hästar. då banne mig fick trådstartaren säga vad som va vacker o inte.. men detta kanske beror på att jag ej har så många inlägg o ej avrit medlem så länge.. har ju upptäckt att det spelar stor roll på denna sidan.

Men nu får ni lägga in vilka bilder ni vill då alla ändå gör det.. o då gör jag oxå det !!!:)

Du kan lägga ut bilderna i samma inlägg :p

Här är en ny bild på busvalpen, inte alls perfekt men jag bara älskar hennes öron :D
Soligdagvidhavet030.jpg
Saga är bland det sötaste jag sett.. Hur lättlärd är en staff egentligen?

Här är våran vackra schäferhane. 6 månader på bilden.
Det var ett par månader sen nu.
Tycker den är fin.:love:

Arramirsvart.jpg

Oh vad vackar hund:love:. Härlig färg.

94968_1192541347.jpg

DSC_0038.jpg

P8140025.jpg

DSC_0108.jpg

(ni får ha lite överseende med att den är lite suddig- jag älskar den!)

aDSC_0078.jpg

Tilltösen :love:

Senast ändrad:

Är det Dumbo eller är det en Bayrare på vift?!?! Något suddiga men helt underbara.
IMG_Dog04912.jpg
Untitled-1copy1.jpg

Sen växte han upp och blev en stor och ståtlig grabb.
IMG_0549.jpg

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 680
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Nougat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025