Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Några nya..
Först på mammas o pappas hund Diva
18654129.jpg

Här på Systers nya hund Diezel. Två månader på dessa bilder. Hämtades i fredags :)

18653932.jpg

18653930.jpg

passar vi här tro? lägger in ett par bilder så får vi se

tyvärr är det lite fel inställningar på kameran så bidlerna är gryniga, men jag gillar de ändå.
Gillar ljuset och motivet såklart :D:love:

passar vi här tro? lägger in ett par bilder så får vi se

tyvärr är det lite fel inställningar på kameran så bidlerna är gryniga, men jag gillar de ändå.
Gillar ljuset och motivet såklart :D:love:

Det tycker jag! :) Grynigheten gör att de nästan ser målade ut :idea:

Här är min siberian husky tik Iza, 12 år gammal.
izavov.jpg

jag gillar den här bilden skarpt, bra för att vara tagen med min gamla trogna sony ericsson.. :banana:
en kille hjälpte mig med den så att den blev änu bättre...

vad tycks? :)

Ahh jag hittade en till bild.. Jag är inte säker på att det här är våran Norton men annars är det en av hans kull syskon, 6 veckor gammal iaf. Kanske inte bilden i sig är så vacker men han är juh väldigt söt:p.
18726762.jpg

den sista bilden va riktigt fin o söt vovve :) :)

*KL*

Tycker hela den här tråden är kul. 90% av alla bilder är ju typ vanliga svenssonbilder, dålig skärpa, dåligt ljus, halv kassa vinklar osv. Trodde man bad om BRA bilder, inte bilder på BRA djur?

Såklart folk inte har, men många av bilderna här inne kan klassas som riktigt fula. Folk slänger bara med sina bilder för att få visa upp sin hund. Det finns det andra trådar till.

Såklart folk inte har, men många av bilderna här inne kan klassas som riktigt fula. Folk slänger bara med sina bilder för att få visa upp sin hund. Det finns det andra trådar till.

Hur kan en bild vara ful????

I min värld finns inget som är fult så som du menar.

Alla är inte fotoproffs eller har kameror som kostar runt 70'kr

Men jag håller faktiskt med dig. Inte sagt att hundarna är Fula, men Många bilder i denna tråd(spc. nu på de sista sidorna) så är det helt simpla och rent ut sagt tråkiga/dåliga bilder...:cool:

tack så mycket :banana:

det är min älskade beaglepojke :D Starmaids Over And Over Again, Fast vi säger kort och gott Ådi

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 680
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Nougat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka