ridtravarutställning ?

freddispotti

Trådstartare
Kanske inte rätt plats att skriva så ni får gärna flytta. Men undrar om någon vet om det finns någon utställning med ridtravare nu någon gång? Som ligger relativt nära Helsingborg :)
Då jag vill prova ställa ut min kille för skoj skull ☺

Tror dom skulle ha något åt Halmstadhållet i sommar, men det kanske inte var ren utställning...

Kanske inte rätt plats att skriva så ni får gärna flytta. Men undrar om någon vet om det finns någon utställning med ridtravare nu någon gång? Som ligger relativt nära Helsingborg :)
Då jag vill prova ställa ut min kille för skoj skull ☺
Riks för ridtravare går i Falkenberg i år tex . Pm:ar dig om hur du hittar utställningarna på ett smidigt sätt :-)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 612
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 985
Senast: tara
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
688
Senast: grodan21
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Svar
36
· Visningar
2 792
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka