ridtravarutställning ?

freddispotti

Trådstartare
Kanske inte rätt plats att skriva så ni får gärna flytta. Men undrar om någon vet om det finns någon utställning med ridtravare nu någon gång? Som ligger relativt nära Helsingborg :)
Då jag vill prova ställa ut min kille för skoj skull ☺

Tror dom skulle ha något åt Halmstadhållet i sommar, men det kanske inte var ren utställning...

Kanske inte rätt plats att skriva så ni får gärna flytta. Men undrar om någon vet om det finns någon utställning med ridtravare nu någon gång? Som ligger relativt nära Helsingborg :)
Då jag vill prova ställa ut min kille för skoj skull ☺
Riks för ridtravare går i Falkenberg i år tex . Pm:ar dig om hur du hittar utställningarna på ett smidigt sätt :-)

Liknande trådar

Relationer Jag tänkte vara anonym först, men jag är nog rätt anonym på forumet ändå så jag skiter i det. Min man har en svårt kronisk sjukdom, han...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 132
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 333
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 376
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama