ridtravarutställning ?

freddispotti

Trådstartare
Kanske inte rätt plats att skriva så ni får gärna flytta. Men undrar om någon vet om det finns någon utställning med ridtravare nu någon gång? Som ligger relativt nära Helsingborg :)
Då jag vill prova ställa ut min kille för skoj skull ☺

Tror dom skulle ha något åt Halmstadhållet i sommar, men det kanske inte var ren utställning...

Kanske inte rätt plats att skriva så ni får gärna flytta. Men undrar om någon vet om det finns någon utställning med ridtravare nu någon gång? Som ligger relativt nära Helsingborg :)
Då jag vill prova ställa ut min kille för skoj skull ☺
Riks för ridtravare går i Falkenberg i år tex . Pm:ar dig om hur du hittar utställningarna på ett smidigt sätt :-)

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 427
Senast: Reville
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
622
Senast: Grazing
·
Relationer Jag tänkte vara anonym först, men jag är nog rätt anonym på forumet ändå så jag skiter i det. Min man har en svårt kronisk sjukdom, han...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 015
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 417
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka