Ridtights med plats för skärp?

Charlotte1975

Trådstartare
Jag gillar ridtights men skulle vilja kunna sätta fast ett skärp. Tycker det sitter bra i början men sen börjar de ”åka ner” Någon som sett en sån variant. Helst vinterfodrade.

@pilmen Hann före men jag tänkte skriva samma. Jag kan skriva under på att de håller bra kvalitet och är sköna! Haft mina ett år nu och de är fortfarande som nya, elasticiteten försvinner liksom inte utan har stannat kvar.

Jag gillar ridtights men skulle vilja kunna sätta fast ett skärp. Tycker det sitter bra i början men sen börjar de ”åka ner” Någon som sett en sån variant. Helst vinterfodrade.
Kerrits :love: de har hällor, sitter dock även som en smäck på mig utan skärp vilket inte hör till vanligheterna.

Jag tycker det funkar bra att sätta ett skärp i alla tights även om de saknar hällor. Sätt en bit ner bara- precis över höftkammen. Jag kan aldrig få tightsen att sitta annars. Men så har jag kroppsform som en säl också..

Liknande trådar

Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
511
Senast: MML
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 534
Senast: Acto
·
IT & mobiler Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra? Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Svar
27
· Visningar
928
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar