Ridtält - skolarbete

Docka

Trådstartare
Hej hopp! Jag ska göra ett skolarbete och behöver veta vart man kan få tag i ett ridtält, gärna också vad de kostar mm. Hur är det med underhåll av dom?
Tacksam för all information!:bow:

//Maja

Sv: Ridtält - skolarbete

Tror de kostar runt 300 000kr.
Jag är nu installad i ett stall som har det. Det funkar ok när det är som kallast kan det hända att det blir ett "frost-lager" på underlaget, det mest jobbiga med ett tält-ridhus är att det är samma temperatur som ute, om det är -20 eller +28 så är det samma där inne vilket är rätt jobbigt att träna i...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 055
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 324
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
458
Senast: KeeNine
·
Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
30
· Visningar
1 323
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar