Ridsportgymnasiumet Strömsholm?

C

camilla e

Detta är mitt allra första inlägg på buke :D Spännande spännande, men hoppas att jag har gjort rätt och att tråden har hamnat rätt. Jag har nämligen studerat er på buke i några veckor och jag borde veta hur man ska bete sig :banana: :o

Skämt åsido, vad jag egentligen vill veta är om ni här på buke vet något om Ridsportgymnasiet på Strömsholm? Dvs, inte Riksidrottsgymnasiet utan Ridsportgymnasiet. Ska snart söka gymnasium, och jag har ingen aning om vad jag vill söka! Jag har lusläst sidan (och har antaglien missat något) men hittar ingenting om något ridprov för Gymnasiet. Har sökt lite i gamla trådar här och det verkar som om det är det? :O Sen hoppas jag att någon som går där kan svara, är det värt det? Ni som har flyttat hemifrån, saknar man det inte?

Mycket frågor på än gång, hoppas på lite svar iallafall :)

Sv: Ridsportgymnasiumet Strömsholm?

Hej, hej :)

Du jag vill jätte gärna veta Strömsholms hemsida, om du kan tänka dig att dela med dig av den :d Kan inte hitta hemsidan.... :angel:

Lycka till, jag tror internat är jätte kul :D :bump:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 610
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 144
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 329
Senast: Castellini
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 823
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama