Ridsportförbundets stadgar

Shaggy

Trådstartare
Hur hittar man ridsportförbundets stadgar? De har gjort en ny fin sida men tyvärr hittar jag ingen sökfunktion och efter att ha klickat mig runt på de ställen där man borde kunna hitta den typen av information så inser jag att jag inte har förmågan att hitta den. Stadgarna kanske inte ens finns på weben?

Sv: Ridsportförbundets stadgar

Sökfunktionen ligger ju i menyn till vänster! Det tog mig två sekunder att hitta stadgarna.

Sv: Ridsportförbundets stadgar

Tack
Trots att du sa var jag skulle leta så hittade jag knappt sökfunktionen. Jag vet precis varför den var svår att hitta för mig. Den var helt grå medans allt annat var skrivet med mycket tydligare text.
När jag väl hittade sökfunktionen så hittade jag snabbt dokumentet ifråga.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 340
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
1 912
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 088
Senast: ii-ssa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 715
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar