Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så är det förstås men jag tycker det är lite genant då jag sagt i mejl (när jag frågade om lediga platser) att jag rider bra. Vill ju gärna leva upp till det då .Tycker inte du ska vara så hård mot dig själv, alla har sämre dagar och perioder!
Ja det är definitivt störigt dåSå är det förstås men jag tycker det är lite genant då jag sagt i mejl (när jag frågade om lediga platser) att jag rider bra. Vill ju gärna leva upp till det då .
KnepigtIgår satt inte en enda galoppfattning i princip, känns ju lovande inför söndagens blåbärsdressyr
Planen är att ev inte ens testa galoppen på framridningen. Om den inte funkar då kommer det bara sätta sig i huvudet på mig.Knepigt
Ja det är livsfarligt när huvudet får för sig något så där. Jag håller tummarna för dig och ska sända galoppfattnings-tankar hela söndagen.Planen är att ev inte ens testa galoppen på framridningen. Om den inte funkar då kommer det bara sätta sig i huvudet på mig.
Gjorde ni skänkelvikning över bommar? Så att ni närmade er på snedden, eller hur gick det till?Fick rida fina damen igår, det var längesen!
Kommer ju aldrig ihåg vad jag kallar hästarna
Men hon är stor, och lååång och alldeles fantastisk.
En riktig Madam.
Inte lätt, det blir gärna stjärnkikare och sänkt rygg, men när man väl får till det är hon helt underbar.
Vi kommer också dit snabbare och snabbare. Första gångerna hade vi kanske 5-10min i slutet där hon slappnat av och välvt sig. Nu är vi där (och ännu bättre) efter 25min kanske. Och vägen dit är mycket trevligare.
Vi hade lite bommar ute igår, innanför spåret vid A/C och B/E, samt ett par på medellinjen.
Fokus var skänkelvikning och öppna, som vi gjorde i alla gångarter och över bommarna. Fina damen GLÄNSTE i galoppen, och jag fick äntligen tag i ytterbogen i alla gångarter. Har också blivit mycket bättre på halvhalter, vilket ju gör otrolig skillnad.
Öppnorna var riktigt härliga!
Skänkelvikningarna lite svårare, vi var lite S-formade och jag fick inte helt fatt på hennes långa kropp. Men ridkänslan mot slutet var HELT oslagbar.
Men ändå otroligt nöjd! Känns som att jag börjar hitta mig själv och mina hjälper i ridningen, även på detaljnivå och jag jobbar mycket mer genom hela passet.
Imorgon blir det markarbete
Gjorde ni skänkelvikning över bommar? Så att ni närmade er på snedden, eller hur gick det till?