Ridskola Kalmar

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Ilandra

Jag ska förhoppningsvis flytta till Kalmar till hösten och letar efter en ridskola i närheten men det verkar lite tomt på dem. Hittar bara en inom 2 mils radie!

Vet inte hur det är med forumreglerna, om man får svara här i tråden. (Vart sjutton kan jag läsa reglerna?) Men känner ni till någon ridskola i Kalmartrakten kan ni väl pma mig, gärna med hemsidelänk :laugh:

Sv: Ridskola Kalmar

Cookies, regler och Faq - står längst ner på varje forumsida och man godkänner reglerna, när man blir medlem.

Vissa tilläggsregler, finns nålade längst upp i varje forum. Såsom efterlysningar av tränare, ridskolor, ridläger och så vidare oftast bara leder till gratis reklam eller skitsnack.

Mvh

Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 122
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 372
Senast: mamman
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 285
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 489
Senast: Pyrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet