Ridponnyhingsten Power Boy

Min häst är av honom. Otrolig ponny (Stormpojken). 135 cm i mankhöjd men har hoppar hinder upp till 140 cm. Sjukt duktig även i dressyren. I temperamentet är han väldig pigg, het och stark. Men glad och vill alltid göra sitt bästa.
 
Vill inte starta en ny tråd så gör ett försök på denna ;)
Har ett sto e. Power Boy och funderar på att betäcka. Vet tyvärr inget om hennes mamma (import Irland). Min ponny är en brun maxad c-ponny.
Tanken är att lägga på en welsh sekt b för att få welsh part breed men vill inte ha en för liten avkomma... Jag funderar därför på hur stor var Power Boy och är det någon som vet om han lämnar stort/litet?
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 477
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 531
Senast: Lhas
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 515
Senast: Ajda
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp